سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب
بازی در سریال سهیلی‌زاده/

بازیگر «شب یلدا» با نقش همسر سعید راد به جشنواره فیلم فجر می‌آید

elham-charkhandeh

الهام چرخنده با اشاره به بازی‌اش در سریال «آوای باران» ابراز امیدواری کرد با فیلم «اسب‌ها همچنان می‌تازند» در جشنواره فجر حضور داشته باشد.

الهام چرخنده با اشاره به بازی‌اش در سریال «آوای باران» ابراز امیدواری کرد با فیلم «اسب‌ها همچنان می‌تازند» در جشنواره فجر حضور داشته باشد.

چرخنده به سوره سینما گفت: بازی در فیلم سینمایی «اسب‌ها همچنان می‌تازند» به کارگردانی حسن نجفی را به تازگی به پایان رسانده‌ام. از جمله بازیگران این فیلم سعید راد که من نقش همسر ایشان را بازی می‌کنم، پوریا پورسرخ، بهاره افشاری و … هستند. بازی در سریال «فرشتگان بر فراز بام» به کارگردانی محمدرضا آهنج را چندی پیش به پایان رساندم.

بازیگر مجموعه «پروانه» اضافه کرد: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به کارگرانی حسین سهیلی‌زاده هستم. از جمله بازیگران این مجموعه ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، امیر دژاکام، سپیده خداوردی و سیاوش خیرابی هستند. این سریال برای پخش از شبکه سوم آماده می‌شود. فیلم سینمایی «دامنه‌های سپید» به کارگردانی محمدابراهیم معیری را در نوبت اکران دارم. در نمایشی به نام «انتهای مهتاب» به کارگردانی محسن آهنین‌جان بازی کرده‌ام که در نوبت اجرای عمومی است. پیشنهادهای تئاتری در این مدت زیاد داشتم، با تمام احترامی که برای دوستان قائلم متأسفانه وقت نداشتم و فرصت همکاری با این عزیزان برایم پیش نیامد.

چرخنده در ادامه ابراز امیدواری کرد امسال با فیلم «اسب‌ها همچنان می‌تازند» در سی وی دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>