سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

فصل دوم «یک و بیست» روی آنتن شبکه افق می‌رود

Yek-Va-Bist

دومین فصل از ویژه برنامه تلویزیونی «یک و بیست» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش سوره سینما، برنامه «یک و بیست» در هر قسمت میزبان گروه خاصی از هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی خواهد بود تا در گفتگوهایی صریح و صمیمی به بیان ویژگی‌های حادثه بزرگ شهادت سردار سلیمانی در جامعه و انعکاس آن در زندگی مردم ایران بپردازند.

«یک و بیست» یک گفتگوی معمول تلویزیونی نیست و گعده‌ه‌ای دوستانه است از فیلم سازان، مستندسازان، شعرا، هنرمندان تجسمی، بین‌الملل و همشهری‌ها و همرزمان حاج قاسم سلیمانی تا در ایام سالگرد شهادت این سردار شهید از خاطرات این افراد از سردار دل‌ها و همچنین اثراتی که ایشان بر جامعه اسلامی گذاشته‌اند، سخن بگویند.

در بین مهمانان این برنامه اسامی چون: سیاوش سرمدی (کارگردان فیلم منصور)، حامد عسکری (شاعر و نویسنده)، مجید خسروانجم (کاریکاتوریست)، رضا ایرانمنش (بازیگر)، محمدباقر مفیدی‌کیا (کارگردان خرده روایت‌ها)، دانش اقبال شاوی (فیلمساز)، علی محمد مودب (شاعر)، احمد بابایی (شاعر) و دیگر چهره‌های شاخص به چشم می‌خورد.

«یک و بیست» با همکاری مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه افق سیما تولید شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>