سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

ساخت سریالی جدید درباره «پرسی جکسون» توسط دیزنی

پرسی جکسون

کمپانی دیزنی سریال «پرسی جکسون و المپ‌نشینان» را بر اساس رمان موفق «پرسی جکسون» برای پخش از دیزنی پلاس می‌سازد.

به گزارش سوره سینما، دیزنی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «پرسی جکسون و المپ‌نشینان» (Percy Jackson & the Olympians) را خواهد ساخت. ریک ریوردن نویسنده رمان‌های «پرسی جکسون»، یکی از مدیران پروژه خواهد بود و پیلوت سریال را نیز خواهد نوشت.

داستان این سریال درباره یک پسر بیش فعال است که بدلیل یک شیطنتی که وجود می‌آورد از مدرسه کنونی‌اش اخراج می‌شود. او پس از این اتفاق متوجه می‌شود که «بیش فعال» بودنش یک مریضی نیست، بلکه او موجودی خداگونه است و قدرت‌های خارق‌العاده دارد. کاشف به عمل می‌آید که پدر واقعی او که تاکنون در زندگی‌اش حضور نداشته، یک خدای باستانی یونانی است. پس از پی‌بردن به قدرت‌هایش، او مجبور می‌شود که به مدرسه موجودات خداگونه برود. در این مدرسه او نحوه مبارزه با هیولاها را فرامی‌گیرد.

این مجموعه توسط استودیو تونتیث سنچری ساخته می‌شود. این استودیو پیش‌تر یک فیلم سینمای با همین نام ساخته بود که حق مطلب را ادا نکرد. البته نویسنده رمان‌ها در پروسه ساخت آن فیلم‌ها نقشی نداشت. کریس کلمبوس کارگردان «هری پاتر و سنگ ساحره» (Harry Potter and the Sorcerer’s Stone) آن فیلم را ساخته بود.

دیزنی از شکست آن فیلم درس عبرت گرفته و از نویسنده رمان اصلی خواست تا حضور پررنگی در این سریال داشته باشد. «پرسی جکسون» یکی از موفق‌ترین مجموعه رمان‌های نوجوانانه در تاریخ آمریکا است و باشگاه هواداران پروپا قرصی دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>