سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «بلید رانر ۲۰۹۹» در راه سرویس آمازون

ریدلی اسکات

ریدلی اسکات سازنده فیلم کلاسیک «بلید رانر»، سریال «بلید رانر ۲۰۹۹» را برای استودیوی آمازون خواهد ساخت.

به گزارش سوره سینما، «بلید رانر» سوژه سیکوئل جدیدی برای یک مجموعه چند قسمتی شده است. سرویس آمازون پخش‌کننده «بلد رانر ۲۰۹۹» (Blade Runner 2099) خواهد بود. پیش‌تر دنی ویلینو «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) را برای کمپانی وارنر ساخته بود که محبوب منتقدان و هواداران شد. آن فیلم آنا د آرماس را به ستاره پرکار این روزهای هالیوود تبدیل کرد. انیمیشنی به نام «بلید رانر: لوتوس سیاه» (Blade Runner: Black Lotus) نیز در همان دنیای فیلم‌ها، اتفاق می‌افتد.

اکنون استودیو آمازون به سرعت می‌خواهد تا فیلمنامه اثر را نوشته و تولید را شروع کند. بر اساس اظهارات مدیران استودیو، ساخت این سریال در اولویت قرار گرفته است. ریدلی اسکات علاوه بر مدیریت پروژه، کارگردان چند قسمت نیز خواهد بود.

Ridley-Scott-Harison-Ford

«بلید رانر ۲۰۹۹» تفاوت‌های بسیاری با فیلم دنی ویلینو خواهد داشت. حضور هریسون فورد در فیلم پیشین، به منزله «سرویس دهی به هواداران» قلمداد می‌شد و بعید است که فورد در این مجموعه نیز حضور داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>