سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۴۴ ق.ظ چاپ مطلب
گلایه از پوسترهای فیلم «عاشق کشی»/

نورایی: تنوع نقش‌های منفی را دوست دارم

aliram-nouraei

بازیگر مجموعه «ماتادور» تنوع نقش‌های منفی را دلیل بازی در این نقش‌ها دانست.

بازیگر مجموعه «ماتادور» تنوع نقش‌های منفی را دلیل بازی در این نقش‌ها دانست.

نورایی درباره این روزهای خود به سوره سینما گفت: ما در اواسط تصویربرداری فیلم تلویزونی «تشنج» به سر می بریم. لوکیشن مان فعلا در منطقه ای در غرب تهران است به نام طرشت. آنجا بقعه ای وجود دارد که بخشی از بازی های ما مربوط به این مکان است.

وی درباره نقش خود توضیح داد: کاراکتری که آن را بازی می‌کنم، اسفندیار نام دارد. او یک خلافکار است که از زندان آزاد می شود، اما در موقعیتی قرار می گیرد که مجبور می‌شود دوباره رو به خلاف بیاورد. این نقش هم یک نقش منفی است، اما من آن را دوست دارم و اصلا نگران کلیشه شدن  نیستم، بهتر است مخاطب هم نگران نباشد. علاقه شخصی من بازی در نقش منفی است، فکر می کنم از تنوع بیشتری برخوردار است و در فیلمنامه بهتر به آن پرداخته می‌شود. فکر می‌کنم این توانایی را دارم در قالب یک نقش منفی، پیام مثبتی را منتقل کنم و اگر این اثرگذاری را محور قرار دهیم، من از روند کاری خود رضایت دارم.

aliram1

علیرام نورایی در نمایی از سریال «ماتادور»

بازیگر سریال در حال پخش ماتادور گفت: از نگاه خودم نقش‌های منفی که تا امروز بازی کرده‌ام، با هم تفاوت دارند. نویسنده ها نقش منفی را بهتر پرورش می دهند و دست بازیگر برای کار روی آن بازتر است.

علیرام نورایی اضافه کرد: این اواخر فیلم «عاشق کشی» با بازی من در شبکه نمایش خانگی پخش شده، اما با وجود اینکه نقش اصلی آن را من بر عهده دارم، عکس بازیگر دیگری روی پوستر کار شده که تنها یک روز بازی داشت. به نظرم این به معنای فریب مخاطب است. تاکید می کنم این دوست و همکار خود را دوست دارم و برایش احترام قائلم، صحبت من بر سر حرکت غیرحرفه ای است که صورت گرفته است. ۱۵ سال است کار می کنم و در این مدت مورد بی مهری هایی واقع شده‌ام. امیدوارم روزی این بداقبالی‌ها تمام شود.

از علیرام نورایی اخیرا  فیلم های «همیشه سینما»، «سیاه چاله» و «عاشق کشی» در شبکه نمایش خانگی پخش شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>