سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

پوستر «موقعیت مهدی» رونمایی شد

Mogheiate-Mehdi-2

پوستر فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با حضور فرزند شهید حمید باکری و عوامل فیلم در شهر تبریز رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، پوستر جدید فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با طراحی محمد روح‌‌الامین، پنجشنبه ۱۹ اسفندماه طی مراسمی در شهر تبریز و با حضور عوامل فیلم و اهالی رسانه توسط احسان باکری فرزند شهید حمید باکری رونمایی شد.

«موقعیت مهدی» که در ۶ پرده به زوایای مختلفی از زندگی شهید باکری می‌پردازد؛ از چهارشنبه ۱۸ اسفندماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، معصومه ربانی‌نیا، روح‌الله زمانی و حبیب والی‌نژاد با سفر به شهرهای ارومیه و تبریز در نخستین روز اکران این فیلم با مخاطبان ترک‌زبان دیدار و افتتاح فیلم خود را از این دو استان آغاز کرده‌اند.

«موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد که برنده ۵ سیمرغ بلورین از چهلمین جشنواره فیلم فجر شده، محصول سیمافیلم و بنیاد روایت فتح است و پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد.

Mogheiate-Mehdi-Poster

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>