سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب

سریال «۱۸۹۹» پروژه جدید خالقان مجموعه «تاریک»

1899

جنتی فریزی و برایان بو اودار خالقان مجموعه «تاریک» از مجموعه معمایی «۱۸۹۹» رونمایی کردند و به مخاطبان وعده پازلی گیج‌کننده را دادند.

به گزارش سوره سینما، نتفلیکس از تیزر مجموعه «۱۸۹۹» در هفته «خوره فیلم‌ها» رونمایی کرد. این مجموعه را خالقان سریال پرطرفدار «تاریک» (Dark) ساخته‌اند. داستان این اثر درباره سفر چند مهاجر اروپایی به سمت آمریکا در یک کشتی را بازگو می‌کند. این گروه در حین سفر با یک کشتی رها شده روبرو می‌شوند و کابوس‌های زندگی آنان از همین لحظه شروع خواهد شد.

در تریلر این سریال مخاطب با المان‌هایی آشنا روبرو خواهد شد و پرداخت به نمادهای مفهومی در این اثر نیر به‌وفور مشاهده می‌شود.

نتفلیکس هزینه سنگینی برای ساخت این مجموعه متحمل شده است و از جلوه‌های ویژه آن مشخص است که روی موفقیت این پروژه، حساب بازکرده‌اند.

خالقان این مجموعه در مصاحبه‌ای با ددلاین گفتند: ما در این اثر سفر در زمان نخواهیم داشت اما مخاطبان منتظر غرق شدن در پازل معمای کاراکترها باشند.

انتون لسر، الکساندر ویلاوم، انیورین برنارد، میگل برناردو، کارا روساگر، لوکاس لینگارد و ماتیلد اولیور بازیگران اینداثر خواهند بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>