سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

انتصابات جدید در شبکه دو سیما

Tv2

مدیر شبکه دو سیما طی احکامی ناصر آراسته را به عنوان قائم مقام مدیر شبکه و سحر دانشور را به عنوان مشاور مدیر شبکه در امور زنان منصوب کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مدیر شبکه دو سیما طی احکامی ناصر آراسته را به عنوان «قائم مقام مدیر شبکه دو»، سحر دانشور را به عنوان «مشاور مدیر شبکه در امور زنان» و مرضیه فرآورده را با حفظ سمت قبلی به عنوان «سرپرست طرح و برنامه » منصوب کرد. پیش از این آقایان حمیدرضا دیبائی خو بعنوان قائم مقام و حبیب میدانچی بعنوان مدیر طرح و برنامه این شبکه مشغول به فعالیت بوده اند.

حامد بامروت‌نژاد در حکم ناصر آراسته به عنوان قائم‌مقام شبکه آورده: «بدون تردید رسانه ملی با توجه به فراوانی و گستردگی جامعه هدف، با حضور نیروهای توانمند، معتقد و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون جنابعالی، نقش و اثربخشی خود را عمیق‌تر و وسیع‌تر از گذشته در مسیر دستیابی به اهداف و تحقق برنامه‌ها خواهد گذاشت».

ایشان همچنین در حکم مشاور مدیر شبکه در امور زنان، بر احیای مرجعیت خانواده در تولیدات و تبدیل شبکه به بازوی مرجعیت خانواده، استفاده از ظرفیت‌های بومی خانواده ایرانی- اسلامی برای الگوسازی، به تصویر کشیدن چهره زن ایرانی در اقلیم‌های گوناگون، نمایش نهضت انقلاب اسلامی با محوریت زنان مربی و جامعه‌ساز و پیگیری مطالبات زنان در شبکه تاکید کرده است.

مدیر شبکه دوسیما در حکم ابلاغی سرپرست طرح و برنامه که توأمان عهده دار مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی این شبکه نیز می باشند، ضمن با اهمیت شمردن برنامه‌ریزی محتوایی برای تولیدات پیش ‌رو و پیش‌بینی برنامه‌سازی شایسته در مناسبت‌های ملی و مذهبی، بر تقویت زیرساخت‌های موثر در طراحی و نظارت کیفی بر تولیدات این شبکه، تقویت زیرساخت‌های مؤثر در طراحی و نظارت کیفی بر تولیدات و همچنین بهره‌گیری شایسته از توان کارشناسی و تخصصی موجود در بدنه نیروی انسانی شبکه تأکید نمود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>