سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب
پروژه جدید یک مستندساز خوش‌فکر‌ و دغدغه‌مند؛

مجتبی حیدری «قهرمان‌های معمولی» را می‌سازد

GhahremanHaye-Mamooli

تولید مجموعه مستند «قهرمان‌های معمولی» به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری که زندگی قهرمانان خاموش جامعه را روایت می‌کند، آغاز شد.

به گزارش سوره سینما، تولید مجموعه مستند «قهرمان‌های معمولی» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز مستند و تلویزیونی سوره به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری با پرداختی به قهرمانان خاموش جامعه کلید خورد.

این مجموعه مستند که کارگردانی آن را مجتبی حیدری، مهدی رشوند، محمدحسین شاهقلی و محمدصادق بکتاشیان برعهده دارند، سعی دارد به سراغ افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی برود؛ افرادی ‌که عجیب و غریب نیستند اما بیشتر از توانشان با وجود همه مشکلات و شکست‌ها تلاش می‌کنند تا رشد کنند و روی پای خود بایستند.

«قهرمان‌های معمولی» قصه ورزشکاران، کارآفرینان، فعالان حوزه گردشگری، فعالان محیط‌زیست و… را روایت می‌کند که کمتر نامشان شنیده شده است. قصه کسانی که بدون برخورداری از امکانات زیاد، بر همه مشکلات و شکست‌ها غلبه می‌کنند و سعی در پیشرفت خود و اطرافیان‌شان دارند.

«قهرمان‌های معمولی» که به مجری طرحی آژانس مستند سو تولید می‌شود، در ۱۳ قسمت طراحی شده و برای پخش از رسانه ملی آماده می‌شود. مجتبی حیدری پیش از این مستند «من زنده برگشتم» را با روایتی ملتهب از سوخت‌برهای سیستان و بلوچستان در همکاری با مرکز مستند و تلویزیونی سوره تولید کرده بود که برای نخستین بار در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به نمایش درآمد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>