سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب
اولین فیلم کارگردان پرکار تلویزیون/

«هیولا» تا پایان مهرماه منتظر آقاخانی می‌ماند

saeed-aghakhani

تهیه‌کننده فیلم «هیولا» تأکید کرد فقط تا پایان مهرماه منتظر می‌ماند که سعید آقاخانی بازنویسی را به پایان برساند.

تهیه‌کننده فیلم «هیولا» تأکید کرد فقط تا پایان مهرماه منتظر می‌ماند که سعید آقاخانی بازنویسی را به پایان برساند.

محسن محسنی‌نسب تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هیولا» به سوره سینما گفت: ما منتظریم سعید آقاخانی بازنویسی فیلمنامه را به پایان برساند. قرار ما با آقای آقاخانی این بوده که فیلم را مهرماه کلید بزنیم اگر این اتفاق نیفتد فیلم به جشنواره نمی‌رسد و من فیلم را برای سال بعد نگه می‌دارم. «هیولا» یک فیلم جشنواره‌ای است و جشنواره فیلم فجر بهترین محل برای رونمایی این فیلم است. مذاکره اولیه با بازیگران و عوامل اصلی فیلم انجام شده ولی هنوز قرارداد نبسته‌ایم.

وی درباره رقابت این فیلم با فیلم‌های کارگردانان مطرحی که امسال در جشنوراه فجر حضور دارند گفت: این فیلم در رقابت با فیلم اولی‌ها دیده خواهد شد. آقاخانی از آنجا که خودش انسان شریفی است و فیلمنامه نیز نگاهی شرافتمند دارد این شرافت در فیلم جاری و قطعا باعث دیده شدنش خواهد شد. «هیولا» فیلمی ماندگار و شریف در سینمای ایران می‌شود.

از بازیگرانی که پیش از این نامشان به عنوان بازیگران اصلی این فیلم عنوان شده می‌توان به رضا عطاران، امیر جعفری، فرهاد اصلانی و محسن تنابنده اشاره کرد. آقاخانی کارگردانی مجموعه‌های زیادی از جمله «خروس»، «زن بابا»، «خوش نشین‌ها» و … را برای تلویزیون بر عهده داشته است. محسن محسنی نسب کارگردانی فیلم‌های «کریستال»، «موشو»، «شیرهای جوان»، «یاس‌های وحشی» را کارگردانی کرده و پس از «کریستال»، «هیولا» دومین فیلمی است که تهیه می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>