سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب
سجادپور این روزها چه می‌کند/

سجادپور: می‌خواهم یک سریال بسازم/ برای مدیریت جدید سینما دعا می‌کنم

alireza-sajjad-poor

مدیر جنجالی اداره نظارت و ارزشیابی برای مدیران سینمایی دولت یازدهم آرزوی موفقیت کرد.

مدیر جنجالی اداره نظارت و ارزشیابی برای مدیران سینمایی دولت یازدهم آرزوی موفقیت کرد.

علیرضا سجادپور مدیر سابق اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی که زمان مدیریتش جنجال‌های زیادی داشت و پا به پای جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی مشغول ریل‌گذاری برای سینما بود، درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش طرح دو فیلمنامه سینمایی و یک سریال را در اولویت کاری داشتم که هم اکنون ساخت سریال قطعی شده است.

وی ادامه داد: فیلمنامه این سریال توسط تیم نویسنده به سرپرستی خودم نوشته شده که با یکی از نویسندگان مهم و کاربلد در حال مذاکره هستیم تا بازنویسی نهایی را انجام دهد. این سریال به احتمال بسیار زیاد با حمایت شبکه یک سیما تولید خواهد شد و من تهیه کنندگی آن را به عهده خواهم داشت. با قطعی شدن شرایط مالی برای کارگردانی این سریال با یکی از کارگردان صاحب نام وارد مذاکره خواهیم شد. این سریال مضمونی خانوادگی و اجتماعی دارد. جزئیات و توضیحات بیشتر درباره آن به زودی با قطعی شدن شرایط تولید اعلام خواهد شد.

 سجادپور درباره پیشبینی خود از وضعیت آینده سینما با توجه به چیدمان مدیریتی جدید گفت: در این باب نظری ندارم. اما دعا می‌کنم که دوستان در مدیریت سینما موفق عمل کنند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>