سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب
کیانوش عیاری در گفتگو با سوره سینما:

جشنواره امسال با رضاداد خوب می‌شود، فقط حیف که «خانه پدری» ندارد!

kianoosh-ayyari

کیانوش عیاری جشنواره امسال را با توجه به دبیری رضاداد جشنواره‌ای سالم پیش‌بینی کرد.

کیانوش عیاری جشنواره امسال را با توجه به دبیری رضاداد جشنواره‌ای سالم پیش‌بینی کرد.

عیاری به خبرنگار سوره سینما گفت: همه از سوابق خوب علیرضا رضاداد باخبریم و من هم بر این اساس، جشنواره فیلم فجر امسال را یک جشنواره سلامت قلمداد می‌کنم. البته چند سالی است از همه چیز دورم و چندان در جریان اوضاع سینمایی قرار نگرفته‌ام، اما امیدوارم با انتخاب ایشان، جشنواره بهتر از سال قبل برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به حضور «خانه پدری» در جشنواره امسال امید دارد، گفت: طبق قوانین فیلم من نمی‌تواند در بخش اصلی  جشنواره حضور داشته باشد. ساخت آن به سال ۸۹ برمی‌گردد و همان موقع هم به جشنواره ارائه شد، اما مورد تایید قرار نگرفت. به هر حال هنوز هم معتقدم این فیلم قربانی سوءتفاهم و تنگ نظری شد. با توجه به عوض شدن مدیران سینمایی قصد دارم یک فیلم جدید کارگردانی کنم.

کیانوش عیاری فیلم‌های سینمایی «بودن یا نبودن»، «شاخ گاو»، «آبادانی‌ها»، «آن سوی آتش» و … را ساخته است. «خانه پدری» با بازی مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی و … قصه یک خانه را از سال ۱۳۰۸ تا ۱۳۷۹ روایت می‌کند. این فیلم تا کنون اجازه نمایش دریافت نکرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>