سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۱ در ۴:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

حضور «صحنه‌زنی» در جشنواره «ایرانیان سانفرانسیسکو»

صحنه‌زنی

فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی به پانزدهمین دوره جشنواره «ایرانیان سانفرانسیسکو» راه یافت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا با پخش مرکز بین الملل سوره، در جشنواره «ایرانیان سانفرانسیسکو» به نمایش در می‌آید.

پانزدهمین دوره این جشنواره در روزهای ۱۷ و ۱۸ سپتامبر، برابر با ۲۶ و ۲۷ شهریورماه در شهر سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

جشنواره «ایرانیان سانفرانسیسکو» نخستین جشنواره فیلم مستقل ایرانیان در خارج از کشور است که از سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده و فیلم هایی که توسط ایرانیان یا درباره کشور ایران ساخته می شوند مجاز به حضور در این جشنواره اند.

«صحنه‌زنی»  پیش از این در نوزدهمین دوره جشنواره «چنای» هند و هفتاد و پنجمین جشنواره بین‌المللی «سالرنو» ایتالیا حضور داشت. همچنین این فیلم سینمایی برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ نقره‌ای بهترین فیلم را از این جشنواره دریافت کرد.

این فیلم سینمایی برای نخستین‌بار با  پرداختی دراماتیک، به سراغ سوژه صحنه‌زنی و معضلات پیرامون آن که در زیر پوست شهر در حال وقوع است، رفته است.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، سیامک ادیب، غزاله جزایری و مجید صالحی، با حضور حمیدرضا نعیمی، امید روحانی و آتش تقی‌پور بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

پخش بین‌الملل «صحنه‌زنی» را مرکز بین الملل سوره برعهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>