سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
اواخر مهرماه/

«پسر» شهابی به جشنواره ریگای اسپانیا رفت

pesar

فیلم کوتاه داستانی «پسر» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش شهابی و تهیه‌کنندگی فریبا پورصابری در اسپانیا به نمایش درخواهد آمد.

فیلم کوتاه داستانی «پسر» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش شهابی و تهیه‌کنندگی فریبا پورصابری در اسپانیا به نمایش درخواهد آمد.

سوره سینما، «پسر» مضمونی اجتماعی، خانوادگی  دارد که در آن به مشکلات و روحیات نسل جوان پرداخته می‌شود. این فیلم روایتگر یک برش زمانی از زندگی پسر و پدری است که به لحاظ فکری ارتباط نزدیکی باهم ندارند. این فیلم  به بخش پانارومای جشنواره ریگای اسپانیا راه یافته که اواخر مهرماه قرار است در این کشور برگزار شود.

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به مشاورکارگردان: حسین شهابی، تصویربردار:فرشید علیزاده، صدابردار: وحید سلطانی، گریم : مهسان خداکرمی، دستیارکارگردان : آیدین پدری، مدیرهنری: بهاره انصاری، تدوین سیاوش شهابی، موسیقی : بابک پارسیان، عکاس سهند تاکی و  بازیگران: نوید لایقی مقدم، مهرداد فلاحتگر ، بهرام بهبهانی اشاره کرد.

سیاوش شهابی پیش از این ۱۰ فیلم کوتاه ساخته که درجشنواره‌های داخلی و خارجی به نمایش درآمدند. این کارگردان جوان فیلم بلند داستانی «وظیفه سام» را ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>