سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب
مجید صالحی:

بازی من در «نازنین» رگه‌هایی از طنز دارد

majid-salehi

فیلم سینمایی «نازنین» با بازی مجید صالحی به زودی اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «نازنین» با بازی مجید صالحی به زودی اکران عمومی می‌شود.

صالحی درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: «نازنین» را به کارگردانی مهدی گلستانه با بازی من، آتیلا پسیانی، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان و سحر قریشی در نوبت اکران است. این فیلم، اجتماعی است و در ردیف آثار طنز قرار نمی‌گیرد، اما نقش من رگه هایی از شوخی و طنز دارد. گریمم در این کار را دوست دارم، این اتفاق را مدیون استاد بزرگ گریم عبدالله اسکندری هستم.

وی افزود: فکر می کنم پس از دو هفته اول ماه محرم، «نازنین» روی پرده برود. تا دو هفته آینده هم فیلم دیگری با بازی من در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد که «من کارگرم» نام دارد و  داود توحیدپرست آن را کارگردانی کرده است. این روزها این فیلم  در مرحله صداگذاری است.

صالحی همچنین درباره دیگر کارهای خود توضیح داد: پس از ماه صفر سریال «باغ سرهنگ» با بازی من از شبکه تهران روی آنتن می رود. مجید اوجی این مجموعه را تهیه کرده و نویسندگی و کارگردانی کار را فلورا سام بر عهده دارد. من این روزها در حال بازی در نمایش«شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر هستم. خدا را شکر استقبال خوبی را تا امروز شاهد بوده ایم.

مجید صالحی پیش از این با سیفی آزاد نمایش «شب نشینی در جهنم» همکاری کرده بود که اجرای آن به ۱۱ سال قبل بر می گردد. وی در «کابوس های پیرمرد ترسوی خائن» به کارگردانی نادر برهانی مرند نیز در سال ۸۸ با امیر جعفری، ریما رامین فر، علی سرابی و … همبازی شده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>