سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

اسکار هشت بخش حذف شده را بازگرداند

Oscars2023

آکادمی اسکار، هشت بخش حذف شده از مراسم زنده را برای اسکار ۲۰۲۳ بازگرداند.

به گزارش سوره سینما به نقل از اسکرین، آکادمی اسکار تصمیم گرفته است که هشت بخش حذف شده از پخش امسال را به برنامه زنده‌ای که نود و پنجمین مراسم سالانه جوایز اسکار را در ۱۲ مارس ۲۰۲۳ پوشش می‌دهد، بازگرداند.

خبر حذف هشت بخش از آکادمی برای اولین بار در ورایتی منتشر شد. آکادمی پیش از این بخش موسیقی متن اصلی، گریم، مستند کوتاه، تدوین فیلم، طراحی تولید، انیمیشن کوتاه، اکشن کوتاه و صدا را از پخش زنده مراسم ۹۴ در ماه مارس گذشته حذف کرده بود.

این اقدام آکادمی، نامه سرگشاده بیش از ۷۰ چهره برجسته در این رشته‌ها را در پی داشت که از آکادمی خواسته بودند تصمیم خود را بار دیگر مورد بررسی قرار دهد.

استیون اسپیلبرگ در آن زمان گفت: «احساس می‌کنم که در جوایز اسکار نه بالاتر از خط وجود دارد، نه زیر خط. همه ما در یک خط هستیم و بهترین‌های خود را برای گفتن بهترین داستان‌های ممکن به ارمغان می‌آوریم.»

بنا بر این گزارش بیل کرامر؛ مدیرعامل جدید آکادمی، گفت: «من تأیید کنم که همه بخش‌ها در پخش زنده تلویزیونی امسال گنجانده خواهند شد.»

بیست و سه جایزه در بخش رقابتی نود و پنجمین دوره جوایز اسکار اهدا خواهد شد و جیمی کیمل به عنوان مجری برنامه بازمی‌گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>