سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از مستند «پاییز حرم» در شاهچراغ

Paeeze-Haram

مستند تلویزیونی «پاییز حرم» به کارگردانی علی خسروی ۱۷ آذرماه با حضور مسئولان در حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) رونمایی می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با پخش سراسری مستند تلویزیونی «پاییز حرم»، جدیدترین محصول مرکز مستند سوره، به پژوهشگری و کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی مصطفی خیرپور از رسانه ملی، این اثر صبح فردا ۱۷ آذرماه در حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) رونمایی می‌شود.

این مراسم با حضور آیت‌الله ابراهیم کلانتری تولیت آستان حضرت احمدبن‌موسی(ع)، خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، دانشجویان و مسئولان در شهر شیراز برگزار می‌شود.

همزمان با رونمایی و پخش مجدد این اثر، از تیزر این مستند که ساخت آن برعهده زهرا صادقی بوده است، رونمایی شد.

«پاییز حرم» که روایتی از حادثه حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ شیراز در چهارم آبان ماه است، چهارشنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۲ است. «پاییز حرم» همچنین ساعت ۲۰ امشب از شبکه مستند نیز روی آنتن می‌رود.

این اثر ۳۰ دقیقه‌ای که نخستین روایت مستند از حادثه تلخ حمله به زوار حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) است، برای نخستین بار در روزهای گذشته و همزمان با چهلم شهدای مظلوم شاهچراغ روی آنتن رفت.

«پاییز حرم» علاوه بر بهره بردن از تصاویر دوربین‌های مدار بسته حرم شاهچراغ، در گفتگو با خادمان و زائران حاضر به عنوان شاهدان عینی، ابعاد ناشناخته این حمله تروریستی را بررسی می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>