سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

«نقدسینما» به آنتن تلویزیون بازگشت

Naghde-Cinema

فصل چهارم برنامه «نقدسینما» از ۱۲ بهمن‌ماه با موضوع بررسی آثار حاضر در چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه، فصل چهارم برنامه «نقدسینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و به میزبانی امیررضا مافی، پس از وقفه‌ای یکساله همزمان با برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ بهمن‌ماه پخش خود را آغاز می‌کند.

سری جدید این برنامه که با مشارکت سازمان سینمایی سوره تولید می‌شود، با تغییر رویکرد محتوایی و با هدف طرح مباحث عمیق‌تر درباره سینمای ایران از شبکه پنج سیما به شبکه چهار منتقل شد و قرار است همزمان با برگزاری این رویداد سینمایی در پردیس سینمایی ملت هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده روی آنتن برود.

فصل جدید این برنامه که به پوشش جشنواره چهل‌ویکم فجر و بررسی فیلم‌های بخش مسابقه اختصاص دارد، در بخش خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی درباره اتفاقات این رویداد، گفتگو می‌کند.

یکی از ویژگی‌های این فصل میز گفتگوی ویژه با حضور اکبر نبوی، پژوهشگر و منتقد سینما، به عنوان مهمان ثابت برنامه در فضای نقد سینمای ایران در نسبت با سینمای جهان خواهد بود.

«نقدسینما» در ایام برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>