سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۴۰۱ در ۲:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب
یک‌سالگی آپارات سوره سینما همزمان با فجر؛

بیش از ۳ میلیون دقیقه تماشا

Filmrangi

صفحه آپارات سوره سینما همزمان با آغاز چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر یک‌ساله شد.

سوره سینما – در آغاز جشنواره فیلم فجر چهلم بود که صفحه سوره سینما در آپارات فعالیت خودش را آغاز کرد. «فیلمرنگی» در همان روزها اولین اثر تولیدی سوره سینما بود؛ ویژه برنامه جشنواره فجر چهلم که با مجری‌گری بهرام عظیمی در فضای مجازی آپلود و با استقبال خوب مخاطبان همراه شد. «ما قبل تماشا» ویژه برنامه طنز جشنواره و میزگرد «زیرنویس» دیگر تولیدات اختصاصی سوره سینما در یک سال گذشته بودند.

صفحه آپارات سوره در شرایطی یک‌سالگی خودش را جشن می‌گیرد که در ۳۶۵ روز گذشته با احتساب کلیپ‌های اختصاصی از سینمای جهان ۱۱۹ ویدیو منتشر کرده و توانسته نزدیک به ۳ هزار عضو ثابت داشته باشد. مجموعه بازدید از این ویدیوها عدد ۶۲۲ هزار را رد می‌کند. در نتیجه میانگین بیش از ۵ هزار مخاطب برای هر ویدیو به ثبت می‌رسد.

گفتنی است به یاری خداوند متعال آپارات سوره سینما در جشنواره فجر چهل و یکم ویژه برنامه «مچ کات» را به انتشار خواهد رساند.

از تک تک کسانی که در این مسیر همراه ما بودند تشکر می‌کنیم و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با تولیدات بیشتر از شما مخاطبان گرامی پذیرایی کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>