سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مهر ۱۳۹۲ در ۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با شروع اکران عمومی در ایران/

اکران «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» در مالزی

besharat

فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی در مالزی روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی در مالزی روی پرده می‌رود.

سوره سینما- علی قاسمی مسئول پخش بین الملل فیلم با رایزنی‌هایی که در کشورهای آسیایی و اروپایی داشته است توانسته قرارداد پخش فیلم در مالزی را به شرکت «میاست برودکست نتوورک» واگذار کند. ضمن اینکه تلاش‌هایی هم برای پخش فیلم در کشورهایی مانند ایتالیا، سوئیس و نروژ فراهم آمده است. اکران این فیلم از امروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه در تهران و شهرستان‌ها شروع شده است.

«میاست برودکست نتوورک» که مقر آن در کوالالامپور قرار دارد برای پخش «بشارت» در شبکه های تلویزیونی مالزی هم برنامه هایی دارد. به جز این مسابقه نقدنویسی مربوط به «بشارت» همزمان با اکران آن آغاز شده و علاقمندان می توانند از صبح شنبه ۲۰ مهرماه و با مراجعه به وبسایت فیلم www.BesharatMovie.ir از شرایط شرکت در این مسابقه آگاهی یابند.

«بشارت» که توسط محمدهادی کریمی کارگردانی شده داستان مرگ سریالی دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه را در فضایی معماگونه به تصویر می کشد. هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، حمید فرخ نژاد، بیتا فرهی، فرخ نعمتی، امیرحسین آرمان و خاطره اسدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>