سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۴:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

سوپرمن در فیلم جدید گای ریچی

Henry-Cavill

هنری کویل، جیک جیلنهال و آیزا گونزالز در فیلم جدید گای ریچی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سوره سینما – در دورانی که اعتصاب نویسندگان اوضاع بازار فروش فیلم‌ها در کن را بر هم ریخته است، پروژه جدید گای ریچی جان تازه‌ای به بازار داد. این اثر که با بودجه بالا ساخته خواهد شد، شامل بازیگرانی نظیر هنری کویل، جیک جیلنهال و آیزا گونزالز است.

اگرچه داستان فیلم هنوز مشخص نیست، اما شنیده‌ها حاکی از ماجرای خروج یک مذاکره‌کننده رده بالای زن، توسط دو نیروی چریکی متخصص در نجات، دارد. این پروژه، بزرگترین اثر بازار امسال است.

سه بازیگر نامبرده، سابقه همکاری در پروژه‌های مختلف را با گای ریچی دارند. جیلنهال در فیلم بسیار موفق The covenant که چند روز پیش اکران شد، با ریچی همکاری داشته است؛ هنری کویل و آیزا گونزالز در The ministry of ungentlemanly warfare ، جدیدترین عنوان گای ریچی که به تازگی تولید آن تمام شده، بازی کرده‌اند.

ریچی درباره این فیلم گفت: «وقتی با افراد آشنا دوباره کار می‌کنی، یک حسی خاصی به آدم دست میده؛ یک اعتماد دو طرفه ساخته می‌شود که سبب می‌شود هر کس بیشترین تلاش خود را بکند. جیک، هنری و آیزا بازیگرانی بسیار با استعداد و متعهد هستند. این فیلم در آن واحد هم یک اکشن باهوش و یک تجربه نشاط‌آور است.

هنری کویل در سریال Argylle به ساخته متیو وان برای شبکه اپل‌ تی‌وی و فیلم Highlander به کارگردانی چد استاهلسکی بازی کرده است.

جیلنهال در سریال Presumed innocent به ساخته جی جی آبرامز و دیوید کلی برای اپل تی وی بازی کرده و در بازسازی Road house توسط داگ لایمن نیز حضور دارد.

گونزالز در Three body problem سریال جدید بنیوف و وایز (خالقان سریال بازی تاج و تخت) برای نتفلیکس، بازی کرده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>