سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۲ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پخش «سوران» با محمد معتمدی از امشب

محمد معتمدی

در آستانه پخش «سوران» که از چهارشنبه ۱۷ خرداد روی آنتن شبکه یک می‌رود، محمد معتمدی خواننده تیتراژ پایانی این سریال شد.

به گزارش سوره سینما، سریال «سوران» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی عباس ریاحی و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده از چهارشنبه ۱۷ خردادماه میزبان مخاطبان خود در شبکه یک سیماست.

بدین ترتیب این مجموعه تلویزیونی که در ۱۸ قسمت تولید و تهیه شده است، به صورت هفتگی چهارشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و تکرار آن ساعت ۰۱:۰۰ و ۱۵:۰۰ خواهد بود. همچنین تکرار ۲ قسمت این سریال جمعه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

همزمان با مشخص شدن زمان پخش، محمد معتمدی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی معرفی شد. این قطعه با آهنگسازی مسعود سخاوت‌دوست و شعری از محمدمهدی سیار تنظیم شده است.

بازیگران این اثر عبارتند از؛ مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقی‏لو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی.

Sooran

در خلاصه داستان «سوران» آمده است:

-همین الانم باورم نمیشه، همش میگم نکنه یه خوابِ شیرین باشه که هر لحظه ممکنه ازش بپرم…؟!

-خواب نیست همه چی عین واقعیته. من و تو و بچه‌هامون…

سریال «سوران» پس از سریال «کاتب اعظم» که اقتباسی از کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» بود، دومین اثر اقتباسی مرکز سریال سوره است. این اثر که اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزارراغب است، مبارزات مردم کُرد در پیش و پس از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>