سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۴۰۲ در ۳:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب
پایان فیفا، آغاز اف سی؛

رونمایی شرکت سازنده «فیفا» از «پلنگ سیاه»

Black-Panther

کمپانی ای‌اِی روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. این شرکت بازی‌سازی در آخر هفته‌ای که گذشت از جانشین بازی محبوب فیفا و یک بازی ابرقهرمانی جدید رونمایی کرد.

سوره سینما – کمپانی ای‌اِی (EA) شایعات ساخته شدن یک بازی بر اساس کاراکتر «پلنگ سیاه» را تایید کرد. البته هنوز معلوم نیست که این بازی برای کدام پلتفرم عرضه خواهد شد.

این بازی به صورت تک نفره و سوم شخص در ژانر ماجرایی و اکشن بوده و کمپانی کلیفهنگر در سیاتل مشغول ساخت آن است. ای‌اِی هیچ تصویر و یا ویدیو اختصاصی از این محصول منتشر نکرده است.

کوین استیفنز مدیریت این پروژه را بر عهده دارد؛ او پیشتر بازی «سایه موردور» را ساخته بود‌. کمپانی ای‌اِی در ادامه اشاره داشت که افراد با سابقه‌ای از مجموعه بازی‌های «هیلو»، «خدای جنگ» و «ندای وظیفه» در ساخت این پروژه حضور خواهند داشت.

استیفنز درباره این بازی گفت: ما قصد ارائه کردن یک محصول با اعتبار به طرفداران را داریم و به آنها آزادی عمل تمام در ساختن کاراکتر خود را خواهیم داد. گیمرها این انتظار را داشته باشند که این بازی بیشترین میزان کنترل را روی روایت، بیشتر از هر بازی دیگری بدهد. واکاندا یک سرزمین پر ماجرا بوده و ماموریت این است که یک دنیای حماسی را به شیفتگان این کاراکتر بدهیم.

کمپانی ای‌اِی طی قراردادی که با دیزنی امضا کرده، مشغول ساختن چند عنوان بازی در سری ابرقهرمان‌های مارول و مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ای» است.

کمپانی ای‌اِی اسپورت از پوستر آخرین بازی در سری «فیفا» نیز رونمایی کرد. ۳۱ ستاره مرد و زن روی این پوستر حضور دارند. این بازی با عنوان «ای‌اِی اسپورتس اف‌سی» عرضه خواهد شد و خبر پایان همکاری سی ساله این کمپانی با فیفا را می‌دهد.

EAsports-fc-24-poster

البته هنوز تاریخ ارائه بازی مشخص نیست اما با توجه به پوستر منتشر شده، دو نسخه از بازی در دسترس خواهد بود. کیلیان ام باپه برای اولین بار از «فیفا ۲۰» روی این پوستر حضور نداشته و ارلینگ هالند ستاره خوش چهره منچستر سیتی در وسط این عکس قرار گرفته است.

اسامی بازیکنان ردیف عقب از چپ به راست: مارتا، مارکوس رشفورد، رودی فولر، پله، زین‌الدین زیدان، بوکایه ساکا، آندریا پیرلو

ردیف سوم از چپ به راست:

میا هم، یوهان کرایف، الکس اسکات، رونالدینیو، الکساندرا پاپ، ریکلمه، دیدیر دروگبا، لیسی سنتوس

ردیف دوم:

جود بلینگهام، دیوید بکهام، وینیشس جونیور، ارلینگ هالند، سم کر، لیا ویلیامسن، مارکینیو، یوسوفا موکوکو

ردیف جلو:

الکساندر آیسک، سلما باچا، الکسیا پوتلاس، ویرجیل ون دیک، سان هیونگ مین، ترینیتی رادمن، فدریکو چیسا، انزو فرناندز