سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب
سرنوشت مبهم یک جشنواره سینمایی/

منبتی: هنوز برای برگزاری جشنواره فیلم شهر بودجه‌ اختصاص داده نشده است

hadi-monabati

مدیر عامل موسسه تصویر شهر شهرداری، از عدم تامین مالی برای برگزاری جشنواره فیلم شهر خبر داد.

مدیر عامل موسسه تصویر شهر شهرداری، از عدم تامین مالی برای برگزاری جشنواره فیلم شهر خبر داد.

سید هادی منبتی درباره برگزاری پنجمین جشنواره فیلم شهر به سوره سینما گفت: از مدتی پیش برای برگزاری جشنواره فیلم شهر برآورد بودجه انجام گرفته و ما برای شروع فعالیت جدی دبیرخانه منتظر تامین بودجه هستیم. اگر حداکثر تا نیمه اول آبان ماه بودجه به این جشنواره تخصیص داده شود ما می‌توانیم از اواخر آبان ماه فراخوان بدهیم تا در اردیبهشت سال ۹۳ برای برگزاری این جشنواره برنامه‌ریزی کنیم اگر این اتفاق نیفتد بعید می‌دانم بتوانیم جشنواره را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: فراهم کردن مقدمات  این جشنواره تا زمان برگزاری حدود ۸ ماه زمان می‌خواهد، امیدواریم به زودی بودجه پیشنهادی ما تصویب شود تا بتوانیم جشنواره را در کلاس قابل توجهی برگزار کنیم.

منبتی درباره تولیدات سینمایی این موسسه در سال ۹۲ گفت: تا کنون که از نیمه سال هم گذشته است، چند فیلم تلویزیونی و فیلم مستند تولید کرده‌‎ایم اما به علت کمبود بودجه تولید سینمایی نداشتیم. البته دو فیلمنامه سینمایی که هم اکنون در حال تولید هستند را در حال بررسی داریم که احیانا در آنها مشارکت داشته باشیم. اما هیچ چیز هنوز قطعی نشده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>