سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۴۰۲ در ۵:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
خبرسازی را از تارانتینو یاد بگیرید؛

بازدید از کمپ سربازان اسرائیل همزمان با انتخاب نقش اول فیلم جدید

Tarantino

کوئنتین تارانتینو بازی در نقش اصلی آخرین فیلمش را به پل والتر هاوزر پیشنهاد کرده که در صورت قبول این پیشنهاد از سوی وی، «منتقد سینما» نقطه تحولی در زندگی حرفه‌ای این هنرمند خواهد بود. کارگردان نام آشنای هالیوودی این روزها با حضور در کمپ سربازان اسرائیلی هم خبرساز شده است.

سوره سینما – به گزارش دنیل ریچمن، پیشنهاد بازی در نقش اصلی فیلم جدید تارانتینو به نام «منتقد سینما» در ایام پیش از اعتصابات به پل والتر هاوزر داده شده است.

برخی از کارشناسان معتقدند هاوزر حقیقتاً گزینه خوبی برای این نقش خواهد بود. از مهم‌ترین آثار پرونده کاری هاوزر می‌توان به فیلم‌هایی نظیر «ریچارد جول»، «من تونیا هستم» و «بلک‌کلنزمن» اشاره کرد.

هاوزر در صورت قبول این پیشنهاد در نقش منتقد سینما، جیم شلدون، بازی خواهد کرد. نوشته‌های تارانتینو تحت نام مستعار شلدون در وبسایت نیو بِورلی نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. گفته می‌شود این کاراکتر ساختگی از منقدان هالیوود پرس است.

تارانتینو این کاراکتر را به این شکل توصیف کرده: «تراویس بیکل (کاراکتر مشهور فیلم «راننده تاکسی» مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو) اگر منتقد سینما می‌بود.» فردی گوشه‌گیر و منزوی که برای یک مجله زیرزمینی در نقش منتقد فیلم فعالیت می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود این فیلم- که داستان آن در دهه ۷۰ میلادی می‌گذرد- در پاییز امسال فیلم‌برداری شود، اما اعتصابات جلوی کار را گرفت. تا کنون جزئیات دیگری در رابطه با پی‌رنگ، انتخاب بازیگران و یا دیگر کاراکترهای این فیلم ارائه نشده است. البته شایعه شده که ساموئل ال جکسون و کرت راسل نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. گزارشی مبنی بر این منتشر شد که تارانتینو برای فیلم آخرش «نقشی افتخاری» را برای بروس ویلیس کنار گذاشته، و همچنین وی تایید کرد داستان این فیلم او شبیه به چند فیلم آخرش «انتقام‌جویانه» نخواهد بود.

از طرف دیگر کوئنتین تارانتینو که به خاطر زندگی مشترکش زمان زیادی را در تل آویو سپری می‌کند همزمان با نسل کشی ساکنان غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، با حضور در کمپ IDF (ارتش رژیم صهیونیستی) حمایت خودش را از اسرائیلی‌ها نشان داد. چیزی که باعث شد بعد از مدت‌ها دوباره نامش در صدر خبرهای سینمای جهان قرار بگیرد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>