سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب
کوروش تهامی:

«گناهکاران» یک سر و گردن از فیلم‌های دیگر بالاتر است

koorosh-tahami

بازیگر فیلم سینمایی «گناهکاران» تأکید کرد جسارت و تازگی در این فیلم آن را یک سر و گردن بالاتر از فیلم‌های مشابه این ژانر قرار داده است.

بازیگر فیلم سینمایی «گناهکاران» تأکید کرد جسارت و تازگی در این فیلم آن را یک سر و گردن بالاتر از فیلم‌های مشابه این ژانر قرار داده است.

کوروش تهامی بازیگر فیلم «گناهکاران» به سوره سینما گفت: اولین بار بود با فرامرز قریبیان همکاری می‌کردم. وقتی با من تماس گرفته شد و فیلمنامه را خواندم جسارت را در قلم سام قریبیان دیدم. جسارت‌های نهفته در متن برایم خیلی جذاب بود. یادم هست به سام قریبیان نویسنده فیلمنامه گفتم اصلا می‌شود‌ چنین فیلمی را با این مضمون متفاوت ساخت؟ تلاش همه در ادامه این بود که به شکل صحیح و قانونی فیلم را بسازیم.

بازیگر «به رنگ ارغوان» گفت: نقشی که در « گناهکاران» بازی کردم تا به حال تجربه نکرده بودم. نقش مثبتی نبود. معمولا نقش‌های مثبت بازی کرده‌ام هرچند معتقدم بازیگر نباید در نقش‌های مشابه باقی بماند. نقش مشابه بازی کردن باعث سرکوب وجوه پنهان بازیگری می‌شود. تنوع نقش توانایی بازیگر را بیشتر عیان می‌کند. این کاراکتر بازی‌های زیرپوستی داشت. در بسیاری موارد نباید حرف می‌زد و باید با ری‌اکشن عمل می‌کرد.

تهامی ادامه داد: ارتباط خوبی با آقای قریبیان گرفتم. تجربه بسیار خوبی بود. قریبیان در کارگردانی بسیار مسلط بود. برای بازیگران تمرین و دورخوانی داشتیم. قطعا هدایت بازیگر که توسط ایشان انجام می‌گرفت آغشته به تجربه سالیان ایشان در زمینه بازیگری بود. تسلط و کنترل بر صحنه‌ها گواه شخصیت حرفه‌ای قریبیان در کارگردانی بود. دست بازیگر را نمی‌بستند و از پیشنهادها استقبال می‌کردند.

tahami-gonahkaran

وی با اشاره به تفاوت «گناهکاران» نسبت به سایر فیلم‌های این ژانر گفت: «گناهکاران» یک سر و گردن از فیلم‌هایی که مشابه با این فیلم ساخته شده بالاتر است. امیدوارم کسانی که دوست دارند در این ژانر فیلم بسازند از تجربه‌های این فیلم بیاموزند تا شاهد اتفاقات بهتری در این ژانر باشیم.

وی درباره حضورش در سریال «عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی گفت: بازی من در این سریال تمام شد. می‌توانم بگویم یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های بازیگری‌ام است مطمئنم مخاطب را با این کاراکتر غافلگیر می‌کنم. احتمالا اواخر ماه محرم این مجموعه روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «گناهکاران» با بازی فرامرز قریبیان، بهاره کیان افشار، رامبد جوان، محمد متوسلانی، کورش تهامی و … اکران عمومی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>