سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب
به تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب/

ترور ناموفق رهبر حزب‌الله موضوع یک سریال

saeed-abootaleb

تهیه‌کننده سریال «بیروت شمال شرق» از نگارش فیلمنامه این سریال و شروع پیش تولید آن از اواخر امسال خبر داد.

تهیه‌کننده سریال «بیروت شمال شرق» از نگارش فیلمنامه این سریال و شروع پیش تولید آن از اواخر امسال خبر داد.

سعید ابوطالب تهیه‌کننده درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از نیمه دوم سال ۹۱ با همکاری تیم نویسندگی به سرپرستی خودم مشغول نگارش فیلمنامه سریال «بیروت شمال شرق» هستیم که همچنان نگارش فیلمنامه این سریال ۲۶ قسمتی ادامه دارد.

وی افزود: این سریال که محصول معاونت سیما و شبکه یک است درامی جاسوسی امنیتی دارد. «بیروت شمال شرق» داستان واقعی از طرح‌های ترور ناموفق رهبر حزب‌الله  را روایت می‌کند. حضور جاسوسان آمریکایی، اسرائیلی و همچنین اطلاعاتی‌های حزب‌الله و لبنان در درام این سریال نمود دارند.

ابوطالب ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده اواخر امسال پیش تولید این سریال را شروع خواهیم کرد. درصدد هستیم بتوانیم این سریال را برای پخش در ماه مبارک رمضان سال ۹۳ آماده کنیم. هنوز کارگردان این سریال مشخص نشده است. با تکمیل فیلمنامه کارگردان را انتخاب خواهیم کرد. تصویربرداری این سریال در کشور لبنان انجام خواهد شد. از ترکیب  بازیگران و عوامل ایرانی و لبنانی استفاده خواهیم کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>