سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب
اولین فیلم آزیتا موگویی/

«تراژدی قاسم سبزی کار» در انتظار هومن بهمنش

hooman-behmanesh

پروژه سینمایی «تراژدی قاسم سبزی کار» تا ۲۸ مهرماه برای پیوستن هومن بهمنش به گروه صبر می‌کند و بعد کلید می‌خورد.

پروژه سینمایی «تراژدی قاسم سبزی کار» تا ۲۸ مهرماه برای پیوستن هومن بهمنش به گروه صبر می‌کند و بعد کلید می‌خورد.

آزیتا موگویی کارگردان این پروژه در حال پیش تولید به سوره سینما گفت: مشکل خاصی برای فیلم به وجود نیامده است. ما منتظر هستیم هومن بهمنش کار خود را در فیلم رضا میرکریمی، «امروز» ، تمام کند و پس از دو روز استراحت، به گروه ما اضافه شود. با این حساب طبق برنامه ریزی‌ها ما ۲۸ مهر فیلم را کلید می زنیم.

به گزارش سوره سینما، تا کنون ایرج رامین فر، به سبب طولانی شدن پروسه پیش تولید و همچنین مسائلی مثل آماده نبودن فیلمنامه و مشکلاتی از این دست از ادامه همکاری انصراف داده است. هومن بهمنش از جمله فیلمبرداران جوان حرفه ای است که بسیاری از کارگردان ها ترجیح می دهند برای اینکه او پشت دوربین شان قرار بگیرد، تا تمام شدن پروژه قبلی او صبر کنند.

تاکنون حضور مهدی هاشمی و هنگامه قاضیانی در این فیلم قطعی شده است. فیلم چند بازیگر اصلی دیگر دارد که به زودی انتخاب خواهند شد و احتمال می رود یکی از آنان بهرام رادان باشد. گفته می شود «تراژدی قاسم سبزی کاری» فیلمنامه ای جذاب دارد و فیلم پربازیگری است.

پروانه ساخت این فیلم به کارگردانی مشترک آزیتا موگویی و رضا کریمی و تهیه کنندگی محمدرضا میرانصاری به تازگی از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>