سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب
آخرین خبرهای «طبقه حساس»، «ملبورن»، «متروپل»/

خرقه‌پوش «طبقه حساس» را بعد از «متروپل» تدوین می‌کند

tabaghe-hassas

مصطفی خرقه‌پوش فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی را بعد از «متروپل» تدوین می‌کند.

مصطفی خرقه‌پوش فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی را بعد از «متروپل» تدوین می‌کند.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «طبقه حساس» به سوره سینما گفت: فیلمبرداری این فیلم به تازگی تمام شده و منتظریم مصطفی خرقه‌پوش تدوین فیلم «متروپل» مسعود کیمیایی را تمام کند و بعد تدوین «طبقه حساس» را شروع کند. احتمالا پایان این ماه تدوین «متروپل» تمام می‌شود. «طبقه حساس» قطعا به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید. هنوز برای صداگذاری و موسیقی با فرد خاصی به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی درباره پروژه دیگرش «ملبورن» افزود: صداگاری این فیلم به نیمه رسیده و برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال آماده نمایش خواهد شد. امسال به عنوان تهیه‌کننده با دو فیلم در جشنواره فجر حضور خواهم داشت.

«طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی نوشته پیمان قاسمخانی، داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود و متوجه می‌شود به اشتباه مرد غریبه‌ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است. رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، آزاده صمدی و …. از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«ملبورن» اولین فیلم سینمایی نیما جاویدی است که در آن نگار جواهریان، پیمان معادی، مانی حقیقی و … بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>