سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۴۰۲ در ۱:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب
پدر خانواده ثروتمند خودکشی کرد؛

مرگ بازیگر مشهور فیلم «انگل»

Lee-Sun-kyun

لی سون کیون بازیگر کره‌ای که با بازی در فیلم «انگل» به شهرت رسید و همچنین به دلیل بازی در آثاری نظیر «دکتر مغز» مورد تحسین قرار گرفت، در سن ۴۸ سالگی به دلیل خودکشی از دنیا رفت.

سوره سینما – به گفته چندین خبرگزاری داخلی کره جنوبی، لی سون کیون ستاره فیلم «انگل» که در جوایز اسکار ۲۰۲۰ برنده جایزه بهترین فیلم شد، در سن ۴۸ سالگی از دنیا رفته است.این خبر از سوی خبرگزاری‌های داخلی کره تایید شده است.

بعد از این که خانواده او یادداشتی از وی شبیه به یادداشت خودکشی پیدا می‌کنند، به پلیس خبر داده و آن‌ها نیز جستجویی را به دنبال وی آغاز می‌کنند. به گزارش خبرگزاری کره، لی در ماشین خود در کنار پارکی در سئول در حالی که بی جان بود پیدا شده است.

همزمان در بحبوحه سرکوب جاری مواد مخدر غیر قانونی توسط دولت کره، وی پس از اتهامات استفاده از مواد، دستگیر شده و تحت بازجویی بود. در نتیجه لی سون کیون از پروژه «هیچ راه فراری وجود ندارد» که اخیراً تولید خود را آغاز کرده بود، خارج شد.

به گزارش خبرگزاری داخلی یونهَپ، لی اخیراً چندین بار از سوی مقامات پلیس مورد بازجویی قرار گرفته بود که آخرین آن مربوط به هفته گذشته و حضور ۱۹ ساعته وی در مقر پلیس بوده است. این بازیگر گفته بود قصدی برای مصرف مواد نداشته و فریب خورده است.

لی در فیلم «انگل» نقش معمار ثروتمندی را بازی کرد که خانواده‌اش به نظر زندگی مرفهی داشتند. او و دیگر همکارانش در این فیلم به دلیل عملکرد برجسته خود برای یک فیلم بلند، جایزه انجمن بازیگران سینما را در سال ۲۰۲۰ دریافت کردند.

او همچنین در درام تریلر کره‌ای تلویزیون اپل پلاس با نام «دکتر مغز» به هنرنمایی پرداخت و بابت بازی در این نقش نامزد جایزه امی شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>