سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ بهمن ۱۴۰۲ در ۳:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

فراز و فرودهای روابط ایران و فلسطین در مستند «داستان سفارت»

Dastane-Sefarat

مستند «داستان سفارت» که به موضوع فلسطین و روابط ایران در گذر زمان با این کشور می‌پردازد، به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی خانه مستند، مستند «داستان سفارت» به کارگردانی احسان شادمانی، که به موضوع فلسطین و روابط ایران در گذر زمان با این کشور می‌پردازد روزهای ابتدایی دهه فجر برای نخستین بار از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

همزمان با نزدیک شدن به پخش این مستند از پوستر آن رونمایی به عمل آمد.

در «داستان سفارت» به فراز و فرودهایی که پیش از انقلاب اسلامی، حکومت ایران با رژیم صهیونیستی داشته و اقدامات مشترک این دو دولت از قرارداد موشک بالستیک گرفته تا فعالیت اشتراکی در دشت ناز قزوین و اقدامات امنیتی و اطلاعاتی مشترک بین موساد و ساواک، اشاره شده و در ادامه نیز به همراهی بدنه اجتماعی کشور در حمایت از فلسطین پرداخته شده است.

مستند «داستان سفارت» به کارگردانی احسان شادمانی، تهیه‌کنندگی مصطفی شوقی و نویسندگی سجاد بلوکات توسط خانه مستند تولید شده است.

سایر عوامل این مستند عبارتند از: مشاور پروژه: محمدهادی نعمتی و عبدالله نظری، تدوین: فاطمه توسلی، پژوهش: احسان شادمانی و امیرحسین خیرآبادی، گوینده متن: مسعود عباسی، مدیر فیلمبرداری: سید نوید پورحقیقی‌زاده، تولید: سید حسن موسوی و محمد شریفی، صدابردار: محمدجواد نعمتی، نورپردازی: حسین عبدی،مترجم: فاطمه علی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>