سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
حمید گودرزی درباره «بچه‌های نسبتا بد»/

ریتم خوب «بچه‌های نسبتا بد»/ حتما نباید دزدی کنم تا متفاوت باشم

hamid-goodarzi

بازیگر سریال «بچه‌های نسبتا بد» این مجموعه را به واسطه ریتم خوب و پرکشش، پربیننده پیش‌بینی کرد.

بازیگر سریال «بچه‌های نسبتا بد» این مجموعه را به واسطه ریتم خوب و پرکشش، پربیننده پیش‌بینی کرد.

نخستین قسمت از تازه‌ترین مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم با عنوان «بچه‌های نسبتا بد» شنبه ۲۷ مهرماه از شبکه یک سیما پخش شد، حمید گودرزی درباره تجربه بازی در این مجموعه به سوره سینما گفت: این اولین همکاری من با سیروس مقدم بود. به طور قطع می‌توانم بگویم سیروس مقدم علاوه بر بسیاری از ویژگی‌های مثبت، بزرگ‌ترین حسن کارگردانی یعنی ریتم خوب در تولید را داراست.

وی افزود: مقدم سر صحنه می‌داند که چه می‌خواهد. در تجربه با برخی کارگردان‌ها دیده‌ام که کارگردان سر صحنه گیج است و نمی‌داند چه باید بکند. مقدم کاملا از خواسته‌هایش مطلع است و مسیر دست‌یابی به آنها را به سرعت شناسایی می‌کند. همین ویژگی باعث می‌شود گروه در همکاری با او احساس راحتی کنند. من هم این احساس را در این پروژه کاملا تجربه کردم.

گودرزی گفت: در «بچه‌های نسبتا بد» همه چیز هست. این مجموعه، یک سریال عاطفی، اکشن، خانوادگی و دارای رگه‌های اجتماعی است. امیدوارم مخاطبان از این سریال جذاب استقبال کنند. یک نقش مثبت در این مجموعه دارم.

این بازیگر درباره تمایلش به ایفای نقش‌های مثبت گفت: معمولا برای نقش‌های مثبت سراغ من می‌آیند. نمی‌دانم چرا ولی شاید یکی از دلایلش این باشد که خودم برای این مسئله تلاشی نکرده‌ام. تلاش نکردم چون نقش منفی دوست ندارم بازی کنم. مردم با نقش مثبت من را بشناسند راحت‌تر هستم.

bachehaye-nesbatan-bad-1

بازیگر «مجنون لیلی» در پاسخ به اینکه تکرار نقش مثبت او را کلیشه می‌کند گفت: از این اتفاق ترسی ندارم چون همانطور که گفتم با نقش مثبت راحتم.  اما این مسئله باعث نمی‌شود نقش متفاوت بازی نکنم. حتما نباید نقش دزد بازی کنی که از کلیشه فرار کرده باشی. تعریف من از نقش متفاوت حکایت رودخانه‌ای است که در سال همیشه تعدادی ماهی تکراری از آن رد می‌شود اما پیش می‌آید که بین اینهمه ماهی تکراری یک ماهی متفاوت هم عبور کند. وقتی در سال تعداد فیلم‌های متفاوت به انگشت دست هم نمی‌رسد بسیار سخت است که بازیگر شانس بیاورد گزینه آن فیلم‌ها باشد.

بازیگر «زن‌ها شگفت‌انگیزند» ادامه داد: مثلا از ابتدای سال پیشنهادهای زیادی داشتم که هیچکدام باب طبع بود. در کارنامه‌ام فیلم دم‌دستی داشته‌ام که نمی‌توانم انکارشان کنم و اگر به گذشته برگردم آنها را تجربه نمی‌کنم اما قصد دارم در ادامه فعالیتم این تجربه‌ها را تکرار نکنم. تا الان در جشنواره فجر امسال فیلم ندارم و این برای یک بازیگر احساس خوبی نیست. امیدوارم در ادامه سال با پیشنهادهای خوب رو به رو شوم.

در مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» به تهیه‌کنندگی کمال طباطبایی اشکان خطیبی، میلاد کی‌مرام، علی طباطبایی، اکبر عبدی، شهرزاد کمال‌زاده و .. بازی می‌کنند. گودرزی بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «زمانه»، «قلب یخی»، «تب سرد»، «مسافری از هند» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>