سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اسفند ۱۴۰۲ در ۱۰:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب

«ضد» در فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود

Zed

فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی از ساعت ۲۰ یکم اسفندماه در پلتفرم فیلم‌‌‌نت عرضه می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد که محصول سازمان سینمایی سوره است، از سه‌شنبه یکم اسفندماه ساعت ۲۰ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

«ضد»، روایتی از قصه آدم‌هایی‌ست که در مسیری بی‌بازگشت، بین علاقه و عقیده گرفتار شدند و در خلاصه داستان این تریلر سیاسی آمده است: هر کسی می‌تواند «ضدِّ» باشد. این «ضدِّ» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد…

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، مهشید جوادی، شیرین آقاکاشی و امین خانی بازیگران اصلی این اثر هستند.

فیلم سینمایی «ضد» که در موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید شده است، برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت ۷ سیمرغ و برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد.

این اثر که با پخش موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، از ۱۵ آذر روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت، موفق به جذب ۷۵ هزار مخاطب شده و فروش بیش از دو و نیم میلیاردی را تجربه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>