سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اسفند ۱۴۰۲ در ۴:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

اپیدمی همکاری با همسر سابق به هالیوود رسید

Ben-Affleck

بن افلک در شرایطی مشغول ساخت فیلم جدیدش است که در اقدامی جالب توجه از همسر سابق خودش جنیفر گارنر دعوت کرده تا در این اثر جدید حضور داشته باشد.

سوره سینما – پس از فیلم «ایر»، مت دیمون و بن افلک تصمیم گرفته‌اند تا در پروژه جدید «جانوران» در ژانر تریلر آدم ربایی، با بازی دیمون و کارگردانی افلک، در کنار یکدیگر قرار گیرند. تولید این پروژه به عهده نتفلیکس است. مجله اینسایدر اطلاعات بیشتری در رابطه با بازیگران دیگر این فیلم ارائه کرده است. جنیفر گارنر هم‌اکنون در حال مذاکره برای پیوستن به دیمون و تیم بازیگری در پروژه «جانوران» است. همکاری افلک و گارنر کمی عجیب است، با توجه به این که آن‌ها سال ۲۰۱۸ پس از ۱۳ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. روزنامه‌ها حول این موضوع حواشی بسیاری را مطرح خواهند کرد.

کانر مک‌اینتایر وظیفه نویسندگی این فیلم را بر عهده داشته و اصلاحات آن توسط بیلی ری صورت گرفته است. در حال حاضر از جزئیات پی‌رنگ فیلم اطلاعی در دست نیست، و همه آنچه که می‌دانیم این است که موضوع فیلم حول یک آدم‌ربایی جریان دارد.

افلک با ۵ فیلمی که تا کنون ساخته نشان داده کارگردانی است که به فرنچایزها علاقه‌ای ندارد و ترجیحش ساخت درام‌های بزرگسال محور است. البته به این تصمیم شکایتی هم نمی‌توان داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>