سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در ۷:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

اکران مردمی متفاوت فیلم «آپاراتچی» در اهواز

Ekran-Aparatchi1

اکران مردمی فیلم سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی علی طاهرفر در سینما اکسین اهواز برگزار شد.

به گزارش سوره سینما، اکران مردمی فیلم «آپاراتچی» با حضور علی طاهرفر، کارگردان و تورج الوند، بازیگر و استقبال پرشور مخاطبان در سینما اکسین اهواز برگزار شد و به سانس فوق العاده رسید.

در پایان اکران فیلم تابلوی لشکر خوبان، تصویری از ۷۶ شهید مدافع حرم خوزستان در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس به رسم یادبود به علی طاهرفر کارگردان و تورج الوند، بازیگر توسط سرکار خانم مشهدی‌زاده خواهر شهید ابراهیم مشهدی‌زاده و خانم لیلی‌زاده از بانوان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ اهداء شد که تشویق حاضران را به همراه داشت.

Ekran-Aparatchi2

در این مراسم، علی طاهرفر کارگردان فیلم با بیان این که من یکبار سال ۶۴ و در زمان جنگ همراه با گروه سرود به خوزستان آمدم، گفت: خوزستان برای ایرانی ها نماد غیرت و مقاومت است و امشب دوست دارم شادی اکران این فیلم را با بچه های هوافضای سپاه شریک شویم و از شما می خواهم آن ها را تشویق کنید.

اکران مردمی فیلم «آپاراتچی» با حضور علی طاهرفر، کارگردان و تورج الوند، بازیگر با استقبال پرشور مخاطبان اهوازی شب گذشته در سینما اکسین این شهر به سانس فوق العاده رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>