سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
مجید مصاحبی:

«بی‌پایان» در انتظار پروانه ساخت/ فیلم بعدی‌ام را در ایران می‌سازم

mosahebi

مجید مصاحبی که فیلم‌های قبلی‌اش را خارج از ایران ساخته از علاقه‌اش برای ساخت فیلم در ایران خبر داد.

مجید مصاحبی که فیلم‌های قبلی‌اش را خارج از ایران ساخته از علاقه‌اش برای ساخت فیلم در ایران خبر داد.

مصاحبی کارگردان درباره پروژه جدیدش به سوره سینما گفت: فیلمنامه «بی پایان» را با مضمونی انسان‌دوستانه نوشتم. منتظرم برای این فیلمنامه به تهیه‌کنندگی عباس رافعی پروانه ساخت بگیرم. تقریبا همه فیلم جز بخش‌هایی کوتاه در سوئد فیلمبرداری می‌شود. تنها یک بازیگر ایرانی در این فیلم حضور خواهد داشت و بقیه از بازیگران خارجی انتخاب خواهند شد. از سال ۸۸ که دبیر جشنواره فیلم‌های بشردوستانه شدم فیلمنامه‌هایم به لحاظ مضمونی به این حال و هوا نزدیک شد.

وی افزود: «بی‌پایان» داستان دختری شرقی است که با یک پزشک سوئدی برخورد می‌کند. می‌توان گفت فیلم رئال اجتماعی است. این اولین فیلم سینمایی من خواهد بود. فیلم‌های قبلی ویدئویی بودند. وجه اشتراک «بی پایان» با فیلم‌های قبلی تم انسان‌دوستانه است. چند سال هست که بیرون از ایران فیلم می‌سازم. آخرین فیلمم در مالزی بود. یک فیلمنامه جدید دارم می‌نویسم که مختص به ایران است و امیدوارم بعد از پایان نگارش بتوانم آن را در ایران بسازم.

ﻓﯿﻠﻢ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ «ﺑﯽ‌ﭘﺎﯾﺎن» ﺑﻪ زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺗﻬﯿﻪ و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و داستان آن ﺑﯿﻦ ﺳﺎلﻫﺎی ۲۰۰۱ ﺗﺎ ۲۰۰۳ اﺗﻔﺎق ﻣﯽاﻓﺘد. ﻣﺼﺎﺣﺒﯽ  ﭘﯿﺶ از اﯾﻦ علاوه بر دﺑﯿﺮی ﺟﺸﻨﻮاره ﺑﯿﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﻓﯿﻠﻢﻫﺎی اﻧﺴﺎﻧﺪوﺳﺘﺎﻧﻪ، ﮐﺎرﮔﺮداﻧﯽ ﻓﯿﻠﻢ «ﺑﺎزﮔﺸﺖ»و ﮐﺎرﮔﺮداﻧﯽ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ را ﺑﺮ ﻋﻬﺪه داﺷﺘﻪ اﺳﺖ.