سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب
جشن توزیع مجموعه میرباقری در شبکه نمایش خانگی/

ایوبی مهمان ویژه جشن «شاهگوش»

shahgoosh-e1

رئیس سازمان سینمایی شامگاه سه شنبه ۳۰ مهرماه در مراسم ویژه شروع توزیع مجموعه «شاهگوش» حضور یافت.

رئیس سازمان سینمایی شامگاه سه شنبه ۳۰ مهرماه در مراسم ویژه شروع توزیع مجموعه «شاهگوش» حضور یافت.

سوره سینما- حجت الله ایوبی و محمدرسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شامگاه سه شنبه در یکی از لوکیشن های اصلی مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری حضور یافتند تا مهمان عوامل باشند. توزیع این مجموعه در شبکه نمایش خانگی از دوشنبه و کمی زودتر از وعده قبلی یعنی اول آبان ماه شروع شد. ایوبی در سخنانی کوتاه با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: «شاهگوش» در تاریخ ثبت می شود و خواهند نوشت که تاریخ مجموعه سازی در شبکه نمایش خانگی به بعد و قبل از «شاهگوش» تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: در کارهای هنری ما مدیران رفتنی هستیم و شما هنرمندانید که می مانید. آقای میرباقری آثاری که ساخته ماندگار شده‌اند و «شاهگوش» هم این ویژگی را خواهد داشت. مشکلات هنرمندان و بحران‌ها را می دانیم و تلاش می‌کنیم آن ها را رفع کنیم. امیدوارم زمینه ای فراهم شود تا آقای میرباقری «سیاوش» را بسازد تا میلیون ها ایرانی مشتاق این اثر ملی را تماشا کنند.

داوود میرباقری کارگردان این مجموعه هم با تشکر از عواملش که در تولید «شاهگوش» به او کمک کرده اند، گفت: حالا که قسمت اول را دیده ام، متوجه می شوم به بخشی از آنچه می خواسته ام رسیده ام. امیدوارم با دیدن قسمت اول، انرژی و شوق دوستانم برای ادامه کار بیشتر شود.

فرهاد اصلانی، هادی کاظمی، عبدالله اسکندری، رسول نجفیان، الهام پاوه نژاد، محسن تنابنده، فرهاد مهرانفر، فردین خلعتبری، مسعود پاکدل و … در این مراسم حضور داشتند. در بخش پایانی کیک تولد عبدالله اسکندری بریده شد.