سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب
«همه چیز برای فروش» در فجر امسال/

ساخت دکور «مردی که اسب شد» در بندر ترکمن/آغاز پیش‌تولید

akbar-saghafi

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» از شروع پیش تولید و ساخت دکور برای این فیلم در استان مازندران خبرداد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» از شروع پیش تولید و ساخت دکور برای این فیلم در استان مازندران خبرداد.

علی اکبر ثقفی تهیه کننده سینما درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: مدتی است پیش تولید فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» را به کارگردانی امیر ثقفی آغاز کرده ایم. طبق برنامه ریزی انجام شده اواخر آذر ماه فیلمبرداری را شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: لوکیشن‌ها انتخاب شده و ساخت دکور نیز در بندر ترکمن استان مازندران در حال انجام است . شراره سروش طراحی صحنه و لباس این فیلم را برعهده دارد. مذاکره با عوامل و بازیگران را شروع کرده ایم که با قطعی شدن حضورشان اساکی آنها را اعلام خواهیم کرد.

ثقفی درباره اینکه شنیده می‌شود فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» فیلم قبلی امیرثقفی امسال نیز فرم فرخوان جشنواره فیلم فجر را پر کند، چنین گفت: امکان دارد این فیلم متقاضی شرکت در این دوره جشنواره نیز باشد. متاسفانه در دوره مذدیریت قبلی به علت نگاه محافظه‌کارانه و اعمال نظرهای شخصی و بی منطق این فیلم نتوانست در جشنواره حضور داشته باشد، اما با توجه به نظر دوستانی که فیلم را دیده‌‎اند این فیلم می‌تواند در جشنواره مورد استقبال قرار بگیرد. امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

در فیلم‌سینمایی «همه چیز برای فروش» بازیگرانی چون صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میر عابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی، جواد عزتی و  حبیب رضایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. امیر ثقفی فیلم سینمایی «مرگ کسب و کار من است» را نیز کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>