سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
تلاش برای حضور فیلم در جشنواره فجر/

آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «کوروش زنده است»

mehrdad-farid

مهرداد فرید کارگردان فیلم سینمایی «کوروش زنده است» از آغاز پیش‌تولید فیلم و تلاش برای رساندن آن به جشنوراه فیلم فجر خبر داد.

مهرداد فرید کارگردان فیلم سینمایی «کوروش زنده است» از آغاز پیش‌تولید فیلم و تلاش برای رساندن آن به جشنوراه فیلم فجر خبر داد.

فرید درباره فیلم جدیدش«کوروش زنده است» به سوره سینما گفت: پروانه ساخت فیلم کمی با تأخیر صادر شد. پیش‌تولید را همین روزها آغاز می‌کنیم. هرچند وقتمان کم است ولی تلاشمان این است که فیلم را به جشنواره فجر برسانیم. از امروز تماس با بازیگران اصلی برقرار خواهد شد. باید ببینیم بازیگرانی که مد نظرمان هستند مشغول کارند یا خیر. فیلم درباره اوضاع اجتماعی ایران و بخصوص تهران است. قصه درباره کاراکتری به نام کوروش است. اسم او به نوعی ایهام دارد. فیلم این پرسش را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که آیا اگر کوروش زنده بود در شرایط امروز می‌توانست همان شکوه و جلال را حفظ کند یا مثل همه ما در این شرایط حل می‌شد؟ بازیگران فیلم را از بازیگران حرفه‌ای انتخاب می‌کنیم.

مهرداد فرید کارگردانی فیلم‌های سینمایی «بی تابی بیتا»، «زن‌ها شگفت‌انگیزند»، «همخانه» و … را بر عهده داشته است.


2 thoughts on “آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «کوروش زنده است»”

  1. پيمان می‌گه:

    اصلا فکر نمی کنم فیلم جالبی از آب در بیاد.

  2. پيمان می‌گه:

    از اینکه حامد بهداد (بازیگر نقش منفی سینمای ایران) می خواهد نقش کوروش کبیر را بازی کند پیداست این فیلم سعی در تخریب چهره ی کوروش کبیر در بین ایرانیان دارد.
    که البته هرگز هم موفق نخواهد شد،زیرا جناب آقای مسعود جعفری در حال ساخت فیلم سینمایی زندگی کوروش کبیر هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>