سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب
با بازیگران تئاتری/

شهابی فیلم سینمایی «حراج» را کلید می‌زند

hosein-shahabi

کارگردان فیلم سینمایی «روز روشن» از شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی جدید خود «حراج» در چند روز آینده خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «روز روشن» از شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی جدید خود «حراج» در چند روز آینده خبر داد.

حسین شهابی کارگردان، که به تازگی برای فیلم سینمایی «حراج» پروانه ساخت دریافت کرده است درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: از ۷ ماه پیش تمرین‌های این فیلم سینمایی را آغاز کرده‌ایم. همه لوکیشن‌ها در تهران است. اولین لوکیشن فیلمبرداری سالن کاخ دادگستری است. «حراج» فیلمی اجتماعی است و یک درام تراژیک دارد. قصه درباره زنی است که از همسرش خیانت می‌بیند. زندگی‌اش در حال فروپاشی است و با کمک دو دوست خود سعی می‌کند از فروپاشی زندگی‌اش جلوگیری کند. تم فیلم درباره خیانت است اما نگاهش متفاوت وغافلگیرکننده است.

این کارگردان ادامه داد: ویژگی «حراج» یکی در این است که همه بازیگران را بلا استثنا از بازیگران تئاتر انتخاب کردیم و دیگری نگاه متفاوتی است که به مضمون خیانت دارد. طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۱  آبان فیلم را در تهران کلید می‌زنیم.

در فیلم سینمایی «حراج» فریبا خادمی، نسیم ادبی، مهسا آبیز، مریم سرمدی، محمدرضا‌علیمردانی، محمد کارت، گیتی قاسمی، فرهاد مهدوی، محمد کارهمت، عصمت رضاپور، پریا ابراهیمی، سونیا شیرازی، مرجان قمری و احمد شهابی، به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: حسین شهابی، مدیر فیلمبرداری: هومن سلماسی، صدابردار: محمدصالحی، طراح گریم: شهرام خلج، دستیارکارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، دستیار دوم کارگردان: سیاوش شهابی،  مدیرتولید: محمدرضا نجفی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده، طراح صحنه و لباس: بهاره امینی، صداگذار: حمید نجفی، مشاور پروژه: بهاره انصاری، فیلمبردار پشت صحنه: مهدی بختیاری نژاد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>