سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب
پخش از شبکه یک/

«امروز هنوز تموم نشده» عطر محرم می‌گیرد

ehsan-arghavani

تهیه کننده برنامه ترکیبی «امروز هنوز تموم نشده» از تغییر فضای این برنامه با شروع ماه محرم خبر داد.

تهیه کننده برنامه ترکیبی «امروز هنوز تموم نشده» از تغییر فضای این برنامه با شروع ماه محرم خبر داد.

احسان ارغوانی به سوره سینما گفت: با شروع ماه گرانقدر محرم، سه آیتم جدید به برنامه اضافه خواهد شد. یک مقتل خوانی داریم که برای اولین بار است در برنامه تلویزیونی ترکیبی دیده می شود. در بخش دیگری به زندگی مداحان می پردازیم و آخرین آیتم محرمی ما نیز یک فتو کلیپ است که آن هم ویژگی های تولیدی خاصی دارد. قرار است از پنجشنبه همین هفته، نهم آبان یک گروه ویژه از میدان آزادی تهران به سمت کربلا حرکت کند و به هر شهری که رسید، از عزاداری های خیابانی مردم عکاسی کند. گروه هر بسته عکس را روزانه برای برنامه ای.میل می کند و ما هم به صورت یک فتو کلیپ پخش می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که به تازگی مجری برنامه را عوض شده توضیح داد: اجرای برنامه «امروز هنوز تموم نشده» با علی مرادی بود، اما ایشان با مشکلی مواجه شد و به همین دلیل پدرام کریمی را جایگزین کردیم. کریمی علاوه بر اینکه از نویسندگان برنامه است، به اتفاق آقایان خودسیانی و اسماعیل تبار، در اتاق فکر برنامه  حضور دارد و به همین دلیل معتقدم به خوبی از پس اجرای برنامه بر می آید.

ارغوانی اضافه کرد: حدود دو ماه از پخش زنده برنامه ما می گذرد، اما نمی توانم بگویم آنچه می خواستم به طور صد در صد محقق شده است. ما برای پخش بعضی آیتم ها و به خصوص آن آیتم هایی که در حوزه موسیقایی قرار می گیرد، با مشکلات زیادی مواجه شدیم. به طور کلی تلاش کردیم با حال و هوای متفاوت شبکه اول سیما مطابقت داشته باشیم و امیدوارم تا امروز کار خود را به خوبی انجام داده باشیم.

برنامه «امروز هنوز تموم نشده» هر روز ساعت ۱۷ از شبکه اول پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>