سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب
رهنما و تشکر دوباره همبازی شدند/

محمود پاک‌نیت به تلویزیون بر می‌گردد

7-sang

محمود پاک‌نیت بازی در یک قسمت از مجموعه «هفت سنگ» را پذیرفته و به زودی به تلویزیون بر می‌گردد.

محمود پاک‌نیت بازی در یک قسمت از مجموعه «هفت سنگ» را پذیرفته و به زودی به تلویزیون بر می‌گردد.

سوره سینما:- قسمت هایی از مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی مجید مولانیا این روزها در به دست سیاوش کردجان تدوین و توسط رامین ابوالصدق صداگذاری می‌شود. این سریال که اپیزودیک و در ۴۰ قسمت تولید می شود، داستان سه خانواده را روایت می کند که با زندگی در کنار هم درگیر مسائل و اتفاقات مختلفی می‌شوند. قرار است برخی از قصه های جذاب که پتانسل پرداخت بیشتری دارند، در دو قسمت روایت شود. بهنام تشکر و فرناز رهنما که پیشتر در «ساختمان پزشکان» همبازی بودند در این مجموعه با هم، همکاری می‌کنند.

تا امروز ۲۵ درصد از تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده و در این روزهایی که گروه مشغول تصویربرداری قسمت یازدهم هستند، محمود پاک نیت جلوی دوربین رفته است. او نقش پدری را بازی می کند که برای کاری به تهران آمده و نزد پسرش (مهدی سلطانی) مهمان شده است. پرویز پور حسینی ، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت الله مهرآوران، مهتاج نجومی، ارسلان قاسمی، سیما مطلبی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی‌نژاد در این سریال بازی می‌کنند.

علیرضا بذرافشان پیشتر مجموعه «نابرده رنج» را کارگردانی کرده که سال ۹۲ از شبکه سه پخش شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>