سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب
ادامه فیلمبرداری خارج از تهران/

۵۰ درصد فیلمبرداری «پایان خدمت» تمام شد/ اضافه شدن یک بازیگر سرشناس دیگر

saeed-rad

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پایان خدمت» که مدتی پیش آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پایان خدمت» که مدتی پیش آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما- فیلمبرداری فیلم سینمایی «پایان خدمت» به نویسندگی بهروز افخمی و کارگردانی حمید زرگرنژاد با تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی از ۲۲ روز پیش در تهران و حوالی این شهر آغاز شد و همچنان در انتهای اتوبان همت ادامه دارد. تاکنون حدود ۵۰ درصد از فیلمبرداری به اتمام رسیده است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده طی حدود ۲۰ جلسه دیگر فیلمبرداری ادامه خواهد داشت. بعد از اتمام فیلمبرداری در تهران گروه برای ادامه کار به اصفهان و شیراز اعزام می‌شوند. همچنین طی چند روز آینده یکی از بازیگران مرد سرشناس به گروه بازیگران اضافه خواهد شد.

سعید راد، جمشید مشایخی، امیر جدیدی، هدی زین العابدینی، رامین راستاد، رامسین کبریتی، محمد فیلی و… بازیگران این فیلم هستند. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر سربازی است که در روزهای پایانی خدمت سربازی خود درگیر اتفاقاتی می‌شود. فیلمبرداری این فیلم قرار است در تهران، شیراز و اصفهان انجام شود. احتمالا اولین نمایش این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد.

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی، طراح لباس و صحنه: محمدمحمدی، مدیر تولید: علیرضا بختیان، مدیرتدارکات: حمید حاجی زاده، دستیارکارگردان و برنامه ریز: خسرو نصیری خواه، طراح گریم: مهری شیرازی، اشاره کرد.