سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب
قاسم‌خان در گفتگو با سوره سینما:

بهترین زمان برای ساخت فیلم دفاع مقدسی را داریم/ «فرستنده» در انتظار حمایت مالی

ghasem-khan

علیرضا قاسم‌خان که منتظر جذب سرمایه برای ساخت فیلم دفاع مقدسی است تأکید کرد زمان مناسبی برای ساخت این آثار فراهم شده است.

علیرضا قاسم‌خان که منتظر جذب سرمایه برای ساخت فیلم دفاع مقدسی است تأکید کرد زمان مناسبی برای ساخت این آثار فراهم شده است.

قاسم‌خان درباره تهیه‌کنندگی فیلمنامه‌ای از بیژن میرباقری به نام «فرستنده» گفت: برای تولید این فیلم که مضمونی دفاع مقدسی دارد با مشکل سرمایه‌گذار رو به رو هستیم. شاید بتوانیم بخشی از سرمایه را جذب کنیم ولی برای تهیه عمده هزینه فیلم با مشکل رو به رو هستیم. نهادهایی که متولی ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند می‌توانند در این مسیر کمک‌ حال ما و پروژه باشند.

وی افزود: هرچند یک فیلمنامه دیگر به نام «ربوده شده» با مضمونی اجتماعی آماده داریم ولی ترجیح من با قصه‌ای دفاع مقدسی است. برای ساختن فیلم اجتماعی فرصت همیشه هست اما ما بهترین فرصت برای نزدیک شدن به واقعیت دفاع مقدس را در حال حاضر داریم. حس می‌کنم از جنگ دور شده‌ایم و می‌توانیم برخورد مناسبی با این مضمون بکنیم. با همه سختی‌هایی که ساخت فیلم دفاع مقدسی دارد ولی ترجیح من ساختن این فیلم است.

وی درباره ساخت مستند توضیح داد: در حال حاضر مشغول پژوهش برای تولید دو مستند هستم که یکی از آنها درباره میرزا ابراهیم خان عکاس‌باشی است.

قاسم‌خان ساخت فیلم‌های مستند «نواهای گمشده»، «آواز پر جبرئیل» و تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «طبقه سوم» را در کارنامه دارد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>