سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب
«ما همه گناهکاریم» فردا کلید می‌خورد/

سعی کردیم از بهترین‌ها استفاده کنیم/ حسن دوست «ما همه گناهکاریم» را تدوین می‌کند

ghaziani-farokhnezhad

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مریم مقدس» از شروع تولید فیلم جدید خود از روز چهارشنبه خبر داد و از دلایل همکاری‌اش با یک فیلم‌ساز فیلم اولی گفت.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مریم مقدس» از شروع تولید فیلم جدید خود از روز چهارشنبه  خبر داد و از دلایل همکاری‌اش با یک فیلم‌ساز فیلم اولی گفت.

محسن علی اکبری  به تهیه‌کنندگی «ما همه گناهکاریم» به کارگردانی حامد امرایی درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ما فیلم را روز چهارشنبه همین هفته کلید خواهیم زد. فیلمبرداری این فیلم در تهران و یکی از روستاهای استان مازندران انجام خواهد شد. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد که در یک فضای شهری و روستایی نگاهی معناگرا را روایت می‌کند. امیدواریم بتوانیم فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال آماده کنیم. تدوین این فیلم را قرار است حسن حسن دوست برعهده داشته باشد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «استرداد» در خصوص چرایی قبول تهیه کنندگی فیلمی  از یک فیلمساز اول چنین گفت: من قبلا هم چندین با این کار را کرده‌ام مثلا اولین فیلم آقای درویش «آخرین پرواز» یا اولین فیلم مرحوم ملاقلی پور «بلمی به سوی ساحل» و… تلاش می‌کنم اگر روز به روز سنم بالاتر می‌رود با کارکردن و همکاری با جوانان نشاطم را حفظ کنم. آقای امرایی نیز جوان با استعدادی است و امیدوارم فیلمش بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. سعی کردیم از چیدمان عوامل و بازیگران از بهترین ها استفاده کنیم.

علی اکبری درباره چیدمان بازیگران گفت: حضور هنگامه قاضیانی و حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگران اصلی قطعی شده است و از آنجا که قصه حول محور این دو شخصیت می‌پردازد و بقیه بازیگران تقریبا تک سکانسی هستند سعی کردیم از بازیگران بااستعداد کمتر دیده شده استفاده کنیم.

از عوامل این فیلم می‌توان به  فیلمنامه اولیه: ناصر هاشم‌زاده، فیلمنامه نهایی: امیر عربی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، صدابردار: یدالله نجفی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، گروه کارگردانی: علی تهرانی، مجتبی بختیاری، مهدی امرایی، مدیر تولید و مجری طرح: فرهاد کی‌نژاد، دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، عکاس: علی علی‌اکبری و… اشاره کرد.

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده فیلم‌های «استرداد»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «کتاب قانون»، «مریم مقدس»، «پاداش سکوت» و … بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>