سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب

«قلعه‌ رودخان» تابستان ساخته می‌شود/تدوین مجدد «گنجشگک اشی مشی»

gholamreza-ramezani

غلامرضا رمضانی از متوقف شدن پیش‌تولید فیلم «قلعه‌رودخان» و تولید آن در تابستان ۹۳ خبر داد.

غلامرضا رمضانی از متوقف شدن پیش‌تولید فیلم «قلعه‌رودخان» و تولید آن در تابستان ۹۳ خبر داد.

رمضانی درباره فیلم جدیدش «قلعه رود‌خان» به سوره سینما گفت: بخشی از پیش‌تولید این فیلم در خردادماه انجام شد و قرار بود در تابستان فیلم کلید بخورد. اما به دلیل مشکل نبود سرمایه پیش‌تولید متوقف شد. قرار است در تابستان ۹۳ فیلم به جریان بیفتد. قصه اساسا در تابستان می‌گذرد و داستان بچه‌هاست. فیلم کودک همچنان با داستان تکراری نبود بودجه مواجه است. تهیه‌کننده‌های این فیلم‌ها قدرت تأمین سرمایه را به تنهایی ندارند و قطعا باید از جایی حمایت شوند که معمولا این حمایت‌ها صورت نمی‎‌گیرد.

وی افزود: آخرین فعالیتم در سینما ساخت یکی از اپیزودهای «گنجشگک اشی مشی» بود. به همراه دو کارگردان دیگر این فیلم وحید نیکخواه آزاد و مسعود کرامتی مشغول انجام تغییراتی در تدوین فیلم هستیم و قرار است آن را در جشنواره فیلم فجر نمایش دهیم. همزمان روی فیلمنامه جدیدم کار می‌کنم. این فیلم هم مثل دیگر فیلم‌هایم مربوط به بچه‌هاست ولی این بار تمرکز بیشتری روی بزگترها دارم. در واقع بیشتر یک فیلم اجتماعی است.

غلامرضا رمضانی فیلم‌های سینمایی «سبز کوچک»، «قفل‌ساز»، «همبازی» و … را ساخته است. «گنجشگک اشی مشی» در جشنواره فیلم کودک امسال به نمایش درآمد و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.