سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
هجوم تبلیغات به برنامه‌های تلویزیونی/

مهام: مخاطب باید با خواندن تیتراژ به وجود اسپانسر پی ببرد

tablighat

مهران مهام تاکید کرد تبلیغات تلویزیونی باید به غیرمستقیم‌ترین شکل ممکن به برنامه‌ها وارد شود.

مهران مهام تاکید کرد تبلیغات تلویزیونی باید به غیرمستقیم‌ترین شکل ممکن به برنامه‌ها وارد شود.

مهام به سوره سینما گفت: در هر برنامه ای این تهیه کننده و کارگردان هستند که تشخیص می دهند تبلیغات در برنامه جای دارد یا ندارد و اینکه حامی مالی می تواند حضور داشته باشد یا خیر؟ در حال حاضر نه تنها سازمان صدا و سیما، بلکه همه دولت درگیر مشکلات اقتصادی شده اند، اما برای چرخیدن چرخ های اقتصادی نباید بی مهابا عمل کرد.

وی افزود: من مجموعه «کارآگاهان» را به سفارش اداره آگاهی کار کردم. همه مردم فکر کردند یک سریال در ژانر پلیسی ساخته شده و کسی متوجه سفارشی بودن پروژه نشد. این موفقیت به این خاطر به دست آمد که حامی مالی فشاری در جهت درخواست های خود وارد نکرد. تنها تیتراژ سریال بود که نام اداره آگاهی را به میان آورد.

مهام با انتقاد از برخی برنامه های کودک تلویزیونی گفت: مواد و کالای تبلیغاتی باید در راستای چارچوب برنامه به آن تزریق شود. چنین هدفی تنها با عملی هوشمندانه محقق می شود. به همین دلیل باید در صورت مشارکت حامی مالی برنامه، دقت فوق العاده ای برای آن به خرج داد.

مهران مهام مجموعه‌های «خانه به دوش»، «بزنگاه» ،«کتابفروشی هدهد» و … را تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>