سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
محمدی در گفتگو با سوره سینما:

مانع فیلمسازی پسرم بودم/ ایده و فکر «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را دوست دارم

manoochehr-mohamadi

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» از تعلق خاطرش به ایده و فکر این فیلم گفت.

 تهیه‌کننده فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» از تعلق خاطرش به ایده و فکر این فیلم گفت.

منوچهر محمدی ‌که به تازگی برای فیلمنامه سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی پروانه ساخت دریافت کرده است، درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: پیش تولید این فیلم مدتی است آغاز شده و اوایل آذر ماه کار را کلید خواهیم زد. در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران و تست گریم برای برخی از آنها هستیم که به زودی با قطعی شدن حضورشان اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره دلیل  کارگردانی حامد محمدی که پیش از این در کسوت فیلمنامه‌نویس معرفی شده بود گفت: او از مدت‌ها پیش کارگردانی چند مجموعه مستند بازسازی و… را برعهده داشته است و همواره درصدد کارگردانی بوده، اما تا کنون من مانع ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش می‌شدم.  چرا که سعی داشتم با قوت بیشتری فیلم اولش را بسازد. از این رو پس از ارتباط هر دوی ما با طرح و ایده فیلمنامه سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» تصمیم که به عنوان اولین فیلم سینمایی‌اش این فیلمنامه را بسازد. امیدواریم که فیلم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

محمدی درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: ما تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد و اولین نمایش این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد. بدین ترتیب  تدوین و مراحل فنی را نیز به صورت همزمان پیش خواهیم برد.

وی درباره اینکه فیلم محصول حوزه هنری است یا این نهاد در ساخت فیلم مشارکت دارد گفت: «فرشته‌ها با هم می‌آیند» با سرمایه‌گذاری من  و مشارکت حوزه‌ هنری ساخته خواهد شد.

حامد محمدی پیش از این فیلمنامه فیلم های سینمایی «طلا و مس» و «حوض نقاشی» را نوشته و این فیلم اولین فیلم‌ سینمایی وی در مقام کارگردان است.

از عوامل تولید «فرشته‌ها با هم می‌آیند» می‌توان به نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مشاور کارگردان: همایون اسعدیان، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، گروه کارگردانی: نگار جنیدی، امید جزینی، منشی صحنه: ندا آصف، طراح صحنه و لباس:حسن مجد، دستیار صحنه و لباس: داوود امیر بهادری، دستیار لباس: اگرین صالحی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: مجید کریمی، دستیار: مهدی عراقی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، دستیار محمد ابراهیمی، حسن رحیمی، عکاس: مهدی دلخواسته، اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>