سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب
«رویا» در انتظار پروانه ساخت/

مراحل فنی «نیکان و بچه‌ غول» پنج ماه دیگر ادامه دارد

nikan-bache-ghool

رحمان رضایی از ادامه مراحل فنی فیلمش «نیکان و بچه‌غول» تا پنج ماه دیگر و ساخت فیلم جدیدش «رویا» با مضمونی اجتماعی خبر داد.

رحمان رضایی از ادامه مراحل فنی فیلمش «نیکان و بچه‌غول» تا پنج ماه دیگر و ساخت فیلم جدیدش «رویا» با مضمونی اجتماعی خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «نیکان و بچه‌ غول» درباره آخرین خبرهای این فیلم به سوره سینما گفت: فیلم همچنان در مرحله سی جی آی است. تدوین ۶ ماه است تمام شده. در ابتدا فکر می‌کردیم فیلم خیلی زودتر از این زمان آماده نمایش می‌شود اما محاسباتمان به خاطر اینکه تجربه اولمان در استفاده گسترده از سی جی آی بود اشتباه از آب درآمد. البته کمبود بودجه فیلم را در مراحلی متوقف کرد. هنوز برای موسیقی تصمیم خاصی نگرفته‌ایم. «نیکان و بچه‌غول» پروژه سنگینی بود و مراحل فنی آن با وجود اینکه هر روز دوستان در حال کارند تا پنج ماه دیگر ادامه دارد. بعید می‌دانم به جشنواره فجر امسال برسد.

وی درباره فعالیت جدید خود توضیح داد: فیلمنامه‌ای به نام «رویا» را به تهیه‌کنندگی مریم ابراهیمی‌وند برای دریافت پروانه ساخت ارائه کرده‌ایم. این فیلمنامه را سیامک احمدی نوشته و حال و هوایی اجتماعی دارد. قصه درباره زنی است که دانشگاه قبول شده همزمان باید از بچه‌اش نیز مراقبت کند و مشکلاتی در این زمنیه برایش پیش می‌آید.

فیلمبرداری «نیکان و بچه‌غول» مهرماه ۹۱ به پایان رسید در این فیلم که به صورت رئال و انیمیشن فیلمبرداری شده، رامبد جوان، ویشکا آسایش، انوشیروان ارجمند، صالح میرزا آقایی، علی خلج، اسدالله یکتا، فرامرز روشنایی، ملیکا رضی و با حضور علیرضا خمسه و شقایق فراهانی بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>