سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب
بازیگر «شاهگوش»:

میرباقری هر ژانری کار کند مخاطبان خود را دارد/ادامه تصویربرداری تا بهمن ماه

4e4b5fbbbb602b6d35bea8460aa8f8e5

مرجانه گلچین بازیگر مجموعه «شاهگوش» تأکید کرد میرباقری در کارگردانی گونه طنز شخصیتی متفاوت از تجربه‌های تاریخی‌اش دارد.

مرجانه گلچین بازیگر مجموعه «شاهگوش» تأکید کرد میرباقری در کارگردانی گونه طنز شخصیتی متفاوت از تجربه‌های تاریخی‌اش دارد.

گلچین بازیگر مجموعه «شاهگوش» درباره تجربه همکاری با داوود میرباقری به سوره سینما گفت: تا بهمن ماه مشغول بازی در این مجموعه ۲۶ قسمتی هستم. دو نسخه از این مجموعه وارد شبکه خانگی شده و بعد از ایام محرم نسخه سوم به دست مخاطبان می‌رسد. تاکنون بازخودهای بسیار خوبی از مردم گرفته‌ام. قصه هر چه جلوتر برود شکل بهتری پیدا می‌کند و مطمئنا تأثیرگذاری بیشتری روی مخاطبانش خواهد گذاشت. قسمت یک و دو بیشتر معرفی شخصیت‌هاست و این نوی را می‌توان به مخاطبان داد که در قسمت‌های آتی با موقعیت‌های جذاب‌تری مواجه خواهند شد.

این بازیگر افزود: درست است که میرباقری در سال‌های اخیر بیشتر مجموعه‌های تاریخی مذهبی کارگردانی کرده ولی در سال‌های دور ایشان با فیلم «آدم برفی» و دیگر تجربه‌های طنز نشان داده‌اند که در این زمینه هم بسیار مهارت دارند. «آدم برفی» فیلم پرفروشی بود. میرباقری در هر ژانری که وارد شود مخاطبان خود را خواهند داشت. قطعا لحن کارگردانی را فیلمنامه تعیین می‌کند نه تجربه‌های اخیر کارگردان. یعنی نمی‌توان گفت لحن «شاهگوش» تحت تأثیر جدیت تجربه‌های تاریخی کارگردان است.

گلچین اضافه کرد: با اکثر بازیگران این مجموعه سابقه همکاری نداشتم و این اولین تجربه همبازی بودن من با ایشان بود. با مدیریت خوب آقای میرباقری به آن درجه از همکاری حرفه‌ای با دوستان رسیدیم که دلمان برای هم تنگ می‌شود. لحظات بسیار خوبی در پشت صحنه با هم داریم. به مخاطبان باید بگویم قصه «شاهگوش» در ادامه چندان عجیب و غریب نیست و نباید منتظر شوک باشند. بلکه موقعیت‌های بسیار جذاب و دیدنی در انتظار آنهاست.

وی در مجموعه‌های تلویزیونی «بزنگاه»، «دزد و پلیس»، «شمس العماره» و … بازی کرده است. در مجموعه «شاهگوش» فرهاد اصلانی، احمد مهرانفر، محسن تنابنده، شهرام حقیقت دوست، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ و … بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>